رئیس‌جمهور:

واحدهای تولیدی حق تعلل در پرداخت حقوق کارگران را ندارند

حجت الاسلام رئیسی گفت: هیچ شرکت، پیمانکار یا واحد تولیدی به هیچ وجه حق ندارد در پرداخت منظم و به موقع حقوق کارگران تعلل کند.

رئیس جمهور در سی‌و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران برگزار شده بود گفت: مسائلی نظیر بیمه، خدمات اجتماعی و درمانی به کارگران و پرداخت به موقع حقوق از جمله مسائلی است که باید در اولویت توجه مسئولان امور کارگری باشد.

براساس آخرین مذاکرات سه‌جانبه شرکای اجتماعی در شورای‌عالی کار، حداقل دستمزد امسال کارگران ۵۷.۴درصد افزایش یافت و به ۴میلیون و ۱۷۹هزار و ۷۵۰تومان رسید.

در این راستا حق اولاد نیز با افزایش ۵۷.۴درصدی مواجه شده و به‌ازای فرزند معادل یک‌دهم حداقل حقوق، رقم ۴۱۷هزار و ۹۷۵تومان محاسبه خواهد شد.

همچنین حق مسکن کارگران از ۴۵۰هزار تومان به ۶۵۰هزار تومان و بن‌کارگری از ۶۰۰هزار تومان به ۸۵۰هزار تومان افزایش یافت که با احتساب این اعداد و ارقام، حداقل مزد و مزایای یک خانوار ۳.۳نفره کارگری به ۶میلیون و ۴۳۳هزار تومان می‌رسد.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: بنده صراحتاً اعلام کردم که هیچ شرکت، پیمانکار یا واحد تولیدی به هیچ وجه حق ندارد در پرداخت منظم و به موقع حقوق کارگران تعلل کند. اگر واحدی مشکل مالی داشته باشد هم باید این مشکل را در بخش دیگری حل کند و اجازه ندارد تبعات آن را متوجه حقوق کارگران کند.

این درحالی است که اکنون کارگران شهرداری کوته عبدالله با مشکل معوقات حقوق ۴ ماه و ۵ ماهه با مشکلات زندگی گرفتاری را بیشتر از دیگران لمس می‌کنند.

این کارگران زیرمجموعه کارون در خوزستان و حدود ۵۰۰ نفر هستند.

در نمونه‌ای دیگر کارگران شهرداری شوش نیز ۳ ماه دستمزد از پیمانکاران خود طلب دارند که به گفته آن‌ها مهمترین عامل تاخیر در پرداخت حقوق آن‌ها، مربوط به نبود منابع درآمدی در شهرداری است.

بر این اساس رئیس جمهور به وزیر کار دستور داد که این دغدغه را با در نظر گرفتن همه اقتضائات و جوانب موضوع و با مشارکت خود کارگران، فعالان کارگری و اقتصادی و همه بخش‌های مرتبط و مسئول پیگیری و برطرف کنند تا یک اطمینان و آرامش نسبی برای کارگران ایجاد شود.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم راه‌اندازی سامانه جامع کار گفت: وزارت کار و بخصوص سازمان تامین اجتماعی دغدغه آن دسته از کارگران را که مشاغل آنان جزو مصادیق مشاغل سخت و زیان‌آور است مورد توجه قرار دهند و در اجرای این قانون با سهولت و عدم سخت‌گیری عمل کنند.

به همین جهت همکاری تشکل‌های کارگری و فعال کردن سامانه کاریابی این وزارتخانه دستور دیگر حجت‌الاسلام رئیسی به وزیر کار بود تا هر چه سریع‌تر بساط دلالی نیروی انسانی را جمع کنند و کارگران بتوانند در سامانه جامع کار بدون واسطه و با حفظ کرامت و احترام توانمندی‌های خود را به کارفرمایان معرفی و کارفرمایان نیز با رعایت احترام از آن‌ها دعوت به کار کنند.

رئیس جمهور جلوگیری از واردات بی رویه را موضوعی بسیار مهم و محوری توصیف کرد و گفت: جلوگیری از واردات بی‌رویه پیش نیاز رونق فعالیت‌های تولیدی است و وزرای مربوطه باید به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند، چرا که واردات کالا‌هایی که تولید مشابه داخلی، استاندارد و قابل رقابت با نمونه خارجی در کشور دارند، خنجری بر پشت تولید در کشور و مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است.

برچسب ها: کارگران ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
من یک هیات علمی با ۴ سال سابقه کار هستم.تا ۳۲ سالگی درس خوندم و از بهترین دانشگاه کشور دکتری گرفتم.در دانشگاه ما ۴ تا کارمند خیلی ساده که سنشون از من کمتره و فقط کارهای دفتری انجام می دهند با مدرک کارشناسی میشناسم که چون حقوقشون کارگری حساب میشه دریافتی شون امسال از من بیشتر شده!این کجای عدالت و انصافه آقای رئیس جمهور.خدا حق ما رو از شما ظالمان بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خدمت رئس جمهور محترم.ما کارگرها چرا نمی توانیم از حق خود دفاع کنیم بنده۲۶سال دارم و در شرکت پارس خوردو ۶ساله ک کار میکنم به دلیل کار سنگین این شرکت هم دیسک کمر گرفتم هم گردن الان نمیتونم هیچ کاری کنم و شرکت در تصمیم ب اخراج بنده گرفته ب کجا باید شکایت کنم ک حقم پایمال نشه.از اقای رئیسی تقاضای عدالت دارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط حرف مفت میزنیدهیچ نظارتی نیست چراکه خودتان باکارفرمادست به یکی هستید هنوزحقوق برج دوازده رانگرفتیم .هرکسی هم اعتراض کنه هم اخراج میکنن هم مهراخلال گری به پیشونیش میچسبونن که هیچ جادستش نرسه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۲:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنده برای قرارگاه خاتم انبیا سال 1395 کارکردم به ولله به تمامی ایات قران 30 میلیون طلب دارم اعلام کردند اگررفتی بیمه مفاصاحساب اوردی پرداخت میکنیم ازان سال نا کنون بنده درب بیمه منطقه 13 شعبه ازادی خوابیدم بیمه مفاصاحساب نمی دهد وقرارگاه هم پول نمی دهد چکارکنم مجبورم بروم مسافرکشی مملکت ما اگر قانون داشت تودهن سازمان تامین اجتماعی میزد که پوست پیمانکارا نکند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وعرض ادب واحترام به تمام مسولین اگر تمام مسولین ادم بادرایت وسالمند نباشن مثل اقای ریسی نیرومند پخته واب دیده باشند کشور ایران گلستان میشود خاهشا سن های بالا استعفا بدهند واستراحت کنند وحقوق خوب هم به مسولین سالمند بدهند تاراحت استعفا بدهند تا افراد نیرومند کشور را اداره کنند ایشالا تا بی نیازی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۰:۲۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه حقوقی همه اش مالیات بر میدارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای حقوق و بیمه و غیره تعلل نمیکنند قبل از اینکه فکرشو بکنید اخراج کردند اونم شب عید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
افزایش 57درصدی دیگ گرونی هم داره کارخانه دار باید حقوق بیشتر بده اونم میکشه رو جنس هاش دیگ
حالا بازنشسته کارمند 10درصد افزایش جنس ها چطوری پرداخت کنه با حقوقش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان یکی باید جلو کار فرما از کارگر دفاع کنه تا حالا میگفتین پایینه حالا یکی که میخواهد درست کنه باز صداتون در اومده یا اینوری یا اینوری باید بنظر من سخت حمایت بشه این کارش کار فرمای من تو یه شرکت صنعتی سالی یه ماشین عوض میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب از خوابت مونده برو لالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا اینا تو مریخن یا ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
گرانی چهار سال و تو یکسال جبران کردی حداقل بخاطر ثبات قیمت سال های دیگه سر این ملت منت نزار چون ما ساده نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
راست میگه این حق فقط واسه شهرداریها و کارکنان و کارمندان حکومتی و شرکتهای خصولتی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ارزانترین کارگر کارگر ایرانی است دهه ها حمایت از سرمایه داران و صاحب کارخانجات و اینقدر امتیاز همچون ارزهای ۴۲۰۰ و یارانه انرژی و حقوق گمرکی و تعرفه سبب رشد صاحبان صنعت و تولید و آسیب قشر ضعیف شد خدای ناکرده کارفرمایان با این حداقل افزایش حقوقها مخالفت نکنند که یقینا این حق بر گردنشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
باشگاه نظر مرا بگذار واون اینه که ما از هر جناحی رییس جمهور داستیم و با آمدن هر رییس جمهوری امیدبهبود داشتیم بهبود حاصل نشد که هیچ بلکه اوضاع بدتر شد من فکر میکنم مشکل از ساحتار حکومت و سیاست های خارجی و داخلیه که به یکبار تجدید نظر کردنش می ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای رییسی مثل نظامیان دستور میده در حالی که رییس جمهور باید برنامه راه ارائه کنه و بگه حالا طبق این برنامه برید جلو دستور دادن بدون در نظر گرفتن داده ها کار جلو نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
من ۱۵ کارگر دارم تو بخش کشاورزی
وقتی درامد ندارم و حقوق هم بالا رفته و درامد کم شده من اخراج میکنم هیچ کس هم کاری نمیتونه بکنه. دستور از رییس جمهور هم نمیگیرم. خودشون هر روز به هر بهانه ای جب ملت میزنن هزینه هاشون ما بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیسی جون شرکت که چه عرض کنم همین دانشگاه آزاد ولایتی 7 ترم هست حق التدریس ناچیز اساتید حق التدریس را نداده. کم کم برای اساتید پیام سبد کالای رایگان میاد. خدا همه مسئولین بی عرضه و مفنگی را لعنت کند چه قبلی ها و چه اینها و چه کسانی که اینها را برکار گماشتند.....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
من تولید کننده هستم شما جلوی واردات افسار گسیخته کالای خراب چینی بگیر ، چشم ما هم بفروشیم پول مواد اولیه ، کارگر ، بیمه و مالیات بدهیم .

توی تامین کاغذ مشکل داریم این رو لطفا حل کنید دلال بازی شده بد جور !

وقتی نتونم بفروشم کالا میمونه روی دستمون خراب میشه ، من هم جمع میکنم میرم با این هزینه ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
دو تومن گذاشتی رو حقوقا اونوقت ۵ تومن گذاشتی رو اجناس، یعنی در کل بجای افزایش قدرت خرید، کاهش قدرت خرید اتفاق افتاده، این چه مدل افزایش حقوقه ؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سید نفست از جا گرم درمیاد
سید مستضعفین اگرم ندن شما از کجا میفهمی ندادن؟
کارگر که از ترس کارفرما نمیتونه نفس بکش ت این زمانه ایی که ساختین یک روز بیکار باشی از گرسنگی مردی بیا شرگت معرفی کنم ۳ ماه حقوق نداده همه کارگراشم دارن ۱۲ ساعته کار میکنن فقط دستور میدی کرایه خونه رو خبر داری داداش دوبله شد دوبله گند زدین که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما فعلا قیمت ها را به زمان روحانی برگردان بعداز حقوق کارگر دفاع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وپیمانکاری چیشد ؟؟ این طرح خودش پاسخ گوی بیشتر خواسته های قشر عظیم کارگرهای شرکتی حجمی وپیمانکاری وغیره هست. چرا کسی کاری نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
دل آقای رئیسی خوشه . کارگر های ما حقوقشون عقب هست که هیچ تازه حقوقشونم فقط مبلغ حقوق روزانه پرداخت میشه بدون مزایا از همه هم سفته و ضامن گرفتن که نرن شکایت کنن . کجایی آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
این بابا که خبر از جایی نداره دلشو خوش کرده به سفرهای الکی استانی ، چه میدونه که کارگر جرات نداره در مورد حقوق حرفی بزنه چون عواقبش را میدونه ( اخراج )
United States of America
محمد
۱۴:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
رییس جمهور فکری به حال دستگاه های زیر نظر خودش بکنه
حقوق نیروهای شرکتی بیمارستان رو واریز نکردن هیشکی هم پاسخگو نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو فقط بدرد دادستانی میخوردی بگیر وبند ودستور از اعمالی که باید انجام شود تا ی کارگاه پول داشته باشه بده کارکنانش نه بلدی نه خبرداری و نه علم ونه شم اقتصادی ش روداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
روحانی خدا پدرتو بیامرزه گیر چه کسی افتادیم زمان روحانی ۵ تومن جنس گرون میشد زمان این ۳۰ تومن ۳۰ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
میخواد یکجا گرون کنه تا سال بعد تورم معکوس داشته باشیم در واقع گرانی چند سال آینده را پیشخور کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینقدر دروغ نگید روحانیتون ملتو بیچاره کرد هشت سالم کمه برا درست کردن افتضاح حسن کلید ساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
رییس جمهور محترم شما اینو به دستگاههای اجرایی بگو مطالبات پیمانکاران طرحهای عمرانی به موقع پرداخت کنند کسی دوست ندارم زیر دین کسی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چی شد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس هیچ کارفرمای دولتی هم هیچ حقی ندارد صورت که صورت وضعیت پیمانکار رو بیشتر از یکماه نگه دارد .
نگه ما گناه کردیم شدیم پیمانکار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
الان کارخانه بلر چند چند ماه هست حقوق مارو نداده yjcپیگیری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما حق داری هر کار ی بکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
چراکارگرایی که ده سال به بالاسابقه دارن زیرنظرمسقیم ارگان مربوطه نمیان.تاکی بایدحق ماخورده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بنده کارگرشهرداری منطقه۴ وناحیه۳ شهرداری زاهدانم من وهمکارانم حدود۵ ماه که حقوق دریافت نکردیم پس‌ازکلی سروصدادوماه حقوق واریزکردن اونم ناچیزماهی۴/۵۰۰ بادوتابچه وهمسراصلامعلوم نیست برچه اساسی پرداخت شده نه فیش حقوقی نه رسیدی نه مدرکی؛ الان برج یازده ودوازده ویک سال جدیدپرداخت نشده بیمه هم واریرنکردن لطفارسیدگی وپیگیری شودوبه جناب رئیس جمهوربرسدواقعابااین پرداخت حقوق ناچیزکدوم گره اززندگی روبازکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام درمورد تجمعات بازنشستگانی همچون شرکت مخابرات که دارد وارد۵ ماه حقوق معوقه میشود وهیچ سهامدار خصوصی پاسخگو نیست واین تقصیر ازسوی مسئولان ذیربط است چگونه عمل کنند که خوراک دشمن قرارنگیرند.؟؟!!! بیان بیرون برا حقشون با برخوردبد وکج سلیقگی نیروی انتظامی بااین قشر پیر وایثارگروجانباز مواجه میشوند وفیلمش یه راست میره دست رسانه های بیگانه!!!! رسانه های داخلی هم که از قرار معلوم تهدید ویاتفهیم کردن خبررا پشتیبانی نکنند!!!! حال بفرمایید بااین وضعیت اسف بار اقتصادی چه بایدکرد برای پرداخت معوقات ومطالبات تاکی بنشینندتوخونه تااین مسئولین بی مسئول کاری انجام دهند.عیب کار درکمک به خوراک رسانه های بیگانه وورود دشمن به این نوع تجمعات متاسفانه سوء مدیریتها و قلدرمابی برخی مدیران است ‌که هر تجمعی را بدون پاسخگو بودن ربط به دشمن میکنند.مقصر خود مدیران نابلدن. نه مردم.یابازنشستگان.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خودتون حقوقای کارمندانتونو ۱۰ درصد افزایش دادین در صورتی که تورم بالای ۵۰ درصد بود بعد گفتین برا جلوگیری از تورمه بعد حقوق کارگرو ۵۷ درصد افزایش دادین چون این افزایش قرار بود و هست از جیب ما مردم پرداخت شود به هر حال کار فرما برا جبران افزایش دستمزد داده شده میاد جنساشو به همان میزان افزایش میده و باز ما مردم بدبخت باید جورشو بکشیم
هر جا پای سختی مردم در میان باشه شما همیشه حاضرید برای فشار بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تیم اقتصادی ضعیف دولت و وزیران کار و صنعت بی تجربه، باعث زمین گیر شدن دولت خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم هم میگویند رییس جمهور و وزرا اینقد حق ندارن به مردم دروغ بگوییند .خود شما به کدام از حرفهایتون عمل کردید که انتظار از دیگران دارید.وعده ای که درباره خودرو دادید چی شد.تو این کشور شما نمیتونید تکلیف ماکارونی را مشخص کنید.ماکارونی گیر نمی اید.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مهندس عمران هستم در شرکت مشاور ، حقوق آبان1400 را آخرین روز کاری سال 1400 دریافت کردم به مبلغ 3 تومن و تا الان هم هنوز دریافتی جدید نداشتم و تکلیف قراردادهای سال جدید مشخص نشده است. هیچ کس هم به فکر قشر مهندسین عمران شاغل در بخش های پیمانکاری و مشاور بخش خصوصی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقوق ما را که از سال قبل کمتر ریختن
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۱:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام لطفا باشگاه جوان نظر بنده رو داخل سایت قراربدید
جناب آقای رئیسی نمیدونم نظربنده به گوش شما میرسه یان اینکه گفتید هیچ کارفرمایی نمیتونه به خاطر حقوق کارگراشو تعدیل کنه نمونه زنده و حاظر خودم هستم روز دوشنبه به دستور کارفرما من از تولیدی اخراج شدم درجواب گفتن که هزینه ها رفته بالا حقوق کارگرو خیلی بردن بالا و نمیتونم حقو حقوق شمارو پرداخت کنم به همین راحتی تعدیل کردن منو
۲۵ سالمه ساکن استان البرز شهرستان فردیس هستم الان چه کارکنم بالله شما بگید چه کارکنم این چه وضعیه آخه منه جوون باید تجربه کنم دربه در دنبال کارم لطفا به نظربنده رسیدگی کنید.خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقوق دادن زوری یا دستوری . ریس شرکت بخواد نده شما کارهای نیستین . نهایت بیرون میکنه. مثل کارمندای شما نیستن که چه کار بکنن چه نه .حقوقشون را کامل میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
باوجدان
۱۷:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا موافقم.همه چی برای کارمندای دولتیه.شرکتهای خصوصی هرجوری دلشون بخوان رفتار میکنن.شرکت لبنی کاله حقوق بعضی افراد رو داده بعضی ها رو میگه هفته بعد.همه جوره قانون هم به نفع کارمندای دولتیه.حق عائله مندی و هدایای به مناسبت روزهای اعیاد مذهبی که تصویب هم شده!!! تازه کمتر از ۸ساعت کار میکنن تعطیلات رسمی تعطیلن برعکس ما که شیفت شب و روز وایمیستیم که از آخر ماه چندرغاز بمونه که کسری ماه بیشتر نشه.پس انداز پیشکش دولت و قانون و شرکت خصوصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
کارفرما هم میگه چششم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
به امید روزی ک واسطه گری پیمانکار قطع بشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد؟ سرش رو کردن زیر گل؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مخابرات هنوز حقوق کارگرا ن نداده منتظره تا دولت تعرفه تلفن ببر بالا
دولت تهدید کرده اگه تعرفه تلفن ثابت نبره بالا فاتحه مخابرات با کارگراهاش و تجهیزاتش دولت بخونه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
چشم
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۴۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
اطاعت قربان ولییییی هزینه ها خیلی بالاست هاااا
آخرین اخبار