نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی در اراک افتتاح شد

پنجمین نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی در در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی گشایش یافت.

پنجمین نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی در فضای ۷ هزار مربعی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی غرب کشور در اراک آغاز به کار کرد.

فراهانی دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در قالب ۲۱۰ غرفه سوغات و صنایع دستی استان‌های مختلف کشور را عرضه می‌کنند.

فراهانی گفت: تشویق کارآفرینی، حمایت از اشتغال‌های کوچک، ارائه آثار فرهنگی، هنری استان‌های مختلف و حفظ ارزش‌های اصیل بومی محلی محلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

پنجمین نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی تا ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اراک واقع در میدان امام خمینی (سه راهی خمین) آماده بازدید علاقمندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۸:۳۳ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تخلیه بار مایلری که بهانه و پوشش برای تخلیه و تسویه توسط پیمانکار باید انجام و نطارت کارمند مسول هر ایستگاه باید تخلیه می شد که این امر با کم کاری و نبود عدم اگاهی پرسنل مجرب انجام گرفته تمام مسولیت و سواستفاده و پای مال شدن حق الناس و از بین رفتن تنخواه سرمایه مالی و هدر رفت این سرمایه میشود لذا این مسولیت تا تحویل به شهرداری همه به عهده مسول هر ایستگاه بوده و پیمانکار و کنترل چی بلیط که رفع مسولیت کارمندان کارت ای زی پی است ط. پس استادعا دارم تمام مبادی از جمله تمام سازمانهای خیریه و غیر که نظارت دقیق در مصرف خروجی برق و غیره انجام نمیشود و کم بودن میزان امنیت دستگاه هایی که وصل به برنامه و برنامه های درون برنامه از هر طریق میشود این سیستم ها باید از طرف قسمت سا پورت و پشتییبانی یارانه بیشتر و کنترل گردد .07/11/2022 5/14 pm