شناسایی ۲۳۲ تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از شناسایی ۲۳۲ تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری گفت: در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، باغ‌ها و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ماه‌های فروردین و اردیبشهت امسال ۲۳۲ مورد در مساحتی معادل ۱۰ هکتار شناسایی شد.

او می‌گوید: در این ارتباط تعداد ۱۵۰ دستور قضایی در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون فوق الذکر اخذ و در ۸۲ مورد نیز برابر ماده ۳ قانون در محاکم قضایی کیفری اعلام جرم شده و مجموعا در مساحت ۱۰ هکتار اقدام قضایی به عمل آمد.

به گفته رئیس کل دادگستری مازندران مجموعاً ۱۹۹ مورد دستور و آرای قضایی قلع و قمع اجرا شد و ۱۰/۷ هکتار از اراضی به چرخه تولید بازگشت.

او می گوید:۴هزار و۶۳۷ مورد تغییر کاربری در مساحتی معادل ۳۵۱ هکتار هم پارسال در مازندران شناسایی شد.

به گفته حجت الاسلام اکبری در این ارتباط حدود ۴هزار دستور قضایی در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون فوق الذکر گرفته شد و در ۶۳۹ مورد نیز برابر ماده ۳ قانون در محاکم قضایی کیفری اعلام جرم شد.

او می‌گوید: مجموعا ۳هزار و۶۷۰ مورد دستور و آرای قضایی قلع و قمع پارسال اجرا شد و ۳۱۷ هکتار از اراضی به چرخه تولید بازگشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
در سواحل مازندران میبایست برج سازی ها و بنادر تجاری و مناطق ویژه صنعتی و تجاری و کشتیسازیهایی برای تجارت ملیارد دلاری با روسیه در دریای مازندران آغاز شود.
آخرین اخبار