سخنگوی دولت:

دولت با دسته‌بندی مردم برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی مخالف است/ هیچ افزایش قیمتی در حوزه دارو نخواهیم داشت

علی بهادری جهرمی گفت: در اجرای طرح اصلاح یارانه دارو مردم هزینه ای نمی‌پردازند و بالعکس داروهای متنوع تری در پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود درباره آخرین وضعیت یارانه گفت: بررسی اعتراضات به پایان رسیده و در همین مرحله پرداختی ها افرادی که مستحق تشخیص داده شدند یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و این یارانه از ماه اول به آنها پرداخت می شود.

وی ادامه داد: افرادی بودند که پیش از این از یارانه حذف شده‌اند و افرادی هم اصلا از قبل هم یارانه دریافت نمی‌کردند و برخی از این افراد در دهک یک تا ۹ قرار گرفتند و یارانه به آنان تخصیص داده شد.

سخنگوی دولت درباره وضعیت تیم ملی فوتبال و تغییر سرمربی گفت: فدراسیون فوتبال متولی موضوع، درخواست‌هایی از دولت داشت که دولت حمایت از تیم ملی را وظیفه خود  دانست و جلساتی با وزارت ورزش برگزار کرد. و وزیر ورزش در اردوی تیم ملی حاضر شد و گزارش را به دولت و خواسته های آنان را مطرح کرد.ملاقاتی با معاون اول انجام نشد اما ملاقات‌هایی با برخی افراد نهاد بود که خودم نشست هایی داشتم و دغدغه آنها را شنیدم.

علی بهادری جهرمی در ادامه گفت که خبر فعال شدن کریدور شمالی با ظرفیت ۳۰۰ کانتینر را داشتیم. این اقدام کمک می کند به مرور شاهد بازگشت جایگاه تاریخی و موقعیت جغرافیایی ایران در مناسبات اقتصادی منطقه ای از طریق ترانزیت خارجی باشیم.

دولت با دسته بندی مردم برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی مخالف است

 سخنگوی دولت درپاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون برخورد قانونی با مقوله حجاب نیز گفت: قانون گسترش فرهنگ عفاف مصوبه سال ۱۳۸۴ و در همان زمان هم ابلاغ شده است. دولت با دسته بندی مردم برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی مخالف است. همه مردم باید در چارچوب قانون و حقوق شهروندی از خدمات عمومی دولت بهره مند شوند. اجرای قانون و پایبندی به آن از سوی همه مردم و مسئولان لازم است.

علی بهادری جهرمی با بیان اینکه اساسا سیاست دولت برای صدور مجوز واردات خودرو مقابله با انحصار آن است و دیگری جبران شکاف بین عرضه و تقاضا است، گفت: استانداردها و ضوابط قانونی مشخصی برای همه سرمایه گذاران در زمینه خودرو پیش بینی شده است. اگر ضوابط تعیین شده که مورد ارزیابی وزارت صنعت قرار گیرند رعایت شوند، امکان فعالیت در مسیر واردات خودرو را خواهند داشت.

اعتیاد آمریکا به تحریم مسری شده است

سخنگوی دولت در ادامه در واکنش به پرسشی درباره تحریم‌های آمریکا گفت که اعتیاد آمریکا به تحریم مسری شده است. این قبیل اقدامات بر اراده جمهوری اسلامی تاثیری ندارد. با جدیت مسیر رفع تحریمها را پیگیر هستیم.

علی بهادری جهرمی در خصوص معرفی وزیر رفاه هم گفت که قانون موعد را مشخص کرده است که فرصت سه ماهه است و طرح تشکیل وزارت بازرگانی نیز در انتظار تصمیم مجلس است.

به گفته سخنگوی دولت در پرونده تخلف نهاده های دامی، هیچ‌گونه اختلاس، رشوه و فسادی صورت نگرفت. با ورود به موقع وزارت اطلاعات از بروز فساد پیشگیری شد. سوء جریانات و برخی تخلفات از نظامات اداری که صورت گرفت در مجموعه قوه مجریه رسیدگی و برخورد شد. هیچ‌گونه ارز یا ریالی در اختیار شرکت خصوصی قرار نگرفت. رسانه ها از تکرار عناوین نادرست و تکدر ذهن مردم خودداری کنند.

آیین‌نامه های سازماندهی کولبران و مبادلات تجاری ته لنجی نهایی شد

علی بهادری جهرمی در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ کرامت و امنیت ملوانان و کولبران از اولویت های دولت سیزدهم است، گفت: آیین نامه های سازماندهی کولبران و مبادلات تجاری ته لنجی نهایی شده و تنها چند اصلاحات ویرایشی دارد و در این آیین نامه ها چارچوپ هایی پیش بینی کردیم که این فعالیت ها به قاچاق منتهی نشود؛ ضمن اینکه مذاکرات متعددی برای فعال کردن بازارچه های مرزی با کشورهای همسایه داشته ایم در جهت حمایت از کولبران یا ملوانان انجام داده ایم.

هیچ‌گونه افزایش قیمتی در حوزه دارو نخواهیم داشت

سخنگوی دولت در ادامه با تاکید مجدد بر اینکه در حوزه دارو هیچ افزایشی از پرداخت جیب مردم اتفاق نخواهد افتاد، گفت: بالعکس در شیوه اصلاح یارانه دارو هم داروهای متنوع تری در پوشش بیمه قرار خواهند گرفت و هم می توانیم ادعا کنیم پوشش بیمه ما همگانی شده است.

علی بهادری جهرمی در توضیح این موضع گفت که هر شهروند ایرانی که فکر می کند بیمه نیست به محض مراجعه به مراکز درمانی به طور خودکار تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و امروز هیچ ایرانی نیست که تحت پوشش بیمه نباشد؛ اتباع بیگانه هم مسیر قانونی را طی کنند تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

دولت نگاه قلکی به بورس ندارد

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی پیرامون وضعیت بورس گفت که در حوزه بورس شاهد ثبات نسبی هستیم. دولت نگاه قلکی به بورس ندارد. ازجمله سیاست جدی دولت این است که با پیگیری صورت گرفته سود سهامداران پرداخت شد. بیش از ۴ هزار میلیارد ریال توزیع سود صورت گرفته است. در دولت سیزدهم حدود ۱۰ درصد نیز میانگین رشد داشتیم.

علی بهادری جهرمی همچنین در پایان گفت که با تصمیم جدی دولت در زمینه مدیریت مصرف برق و با همکاری مردم و ایجاد زیرساخت ها برای توسعه برق شاهد مشکل حادی در این زمینه نبوده ایم. دولت مدیریت برق تابستان را از زمستان سال گذشته آغاز کرد و همچنین کاهش مصرف برق را از دستگاه های زیر مجموعه خود آغاز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
مجلس سیزدهم

سهمیه دار
بی سهمیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
حجاب کمتر: طلاق بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۱:۲۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
ماشاء الله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیچ افزایش قیمتی انجام نمی شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پس این همه افزایشی که در بازار داریم می بینیم ، نکنه قرص ایکس خوردم و توهم گرفتیم و این همه افزایش رو از اعماق اعماق اعماق نانو سلولهای سازنده مون احساس می کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ما با روش این دولت ها عادت کردیم ، اول گران می کنند ، دوم میگن ما گران نمی کنیم ، و این روند هر ساله از دی ماه شروع و در تیرماه این دو مرحله انجام می شوند طی حکومتهای قبلی از رفسنجانی بگیر تا به امروز و این روند ادامه دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روغن 2500 تومان شده 70000 هزار تومان!!!! آیا این توهم قیمت داریم می بینیم ؟!!! تا کی فرافکنی ؟!!! 28 برابر قیمت قبلی !!!! آیا حقوقمون در این سال 28 برابر اضاف شد یا همان آش و همان کاسه مال 5 سال قبل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قال الله تعالی فی محکم کتابه العزیز :" وَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِّلْمُكَذِّبِينَ ﴿المطففين: ١٠﴾" این آیه 83 بار در قرآن تکرار شده برای این مدل افراد دروغگو که خدا رو به هیچ ولعیاذوا بالله حساب نکرده اند!!!! ولی بدانند که این آزمایش خداوند متعال است که در روز قیامت نیان و بگن ، ای خدا ای کاش برایمان فرصت می دادی که یه کار خوبی انجام بدهیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بله خداوند متعال اینقدر آزمایش می کند که فرد هیچ حجتی و فرصتی برای انکار نداشته باشد!!!!
و بصورت اتوماتیک وقتی در محشر فیلم اعمالش برایش در پلاسمای بزرگ به اندازه محشر نشر شود و در دستش موبایل آخرین سیستم قرار داده اند همان فیلمی که روی صفحه بلاسما در حال نمایش، همون فیلم هم برایش در آن وسیله ای که در دستش هست نمایش می دهد و اینجاست که خداوند عزوجل می فرمایند :"وَسِيقَ الَّذِينَ كَفَرُوا إِلَىٰ جَهَنَّمَ زُمَرًا حَتَّىٰ إِذَا جَاءُوهَا فُتِحَتْ أَبْوَابُهَا وَقَالَ لَهُمْ خَزَنَتُهَا أَلَمْ يَأْتِكُمْ رُسُلٌ مِّنكُمْ يَتْلُونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِ رَبِّكُمْ وَيُنذِرُونَكُمْ لِقَاءَ يَوْمِكُمْ هَٰذَا قَالُوا بَلَىٰ وَلَٰكِنْ حَقَّتْ كَلِمَةُ الْعَذَابِ عَلَى الْكَافِرِينَ ﴿الزمر: ٧١﴾"
نکته 1: عبارت "کفروا" برای کسانی که خداوند را در کارهایشان نمی بینند و احساس نمی کنند هم مورد استفاده قرار می گیرد!!!!
قال الله تعالی :"فَذَكِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّكْرَىٰ ﴿الأعلى: ٩﴾"
والسلام ختام !!!!
ای کاش کشلک یا ایموجی ناراحتی و خشمگینی در این پست می بود!!! استفاده می کردم
و انالله و انا الیه راجعون ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم و نستغفرک ربنا و نتوب الیک من کل ذنب عظیم ، والعاقبة للمتقین!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آقای سخنگوی دولت ، چطور گرون نشده که واسه یک عمل قلب باز ۱۵۰ میلیون از بنده خدا هزینه درمان گرفتین.حداقل در عمل هم رعایت کنید. مردم از کجا بیارن هزینه کنند در حالیکه زیر بار سنگین گرانی و تورم و عدم مدیریت شما دارن له میشن
Germany
جعفر صالحی
۲۰:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
جناب سخنگوی دولت .متاسیفانه دولت با جعل دهک های فیک برای دسته ایی از مردم دست به دسته بندی زده است نمونه اش بنده که در مدت 1 روز از دهک 7 به دهک 10 ارتقاع پیدا نموده وبا حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی و همسر بازنشسته وبیمار یارانه بنده را قطع کردید. پس ادعا الکی نفرمایید.. طبق قانون اساسی تمام شهروندان به صورت مساوی باید از خدمات دولت از جمله بیت المال و سرمایه دولت و ملی استفاده کنند. ولی شما طبق چه قانون من دراوری دسته را محروم کردید؟ انهم افرادی که به غلط از گرفتن خدمات و یارانه محروم کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
جناب سخنگو می فرمایند که دولت نگاه قلکی به بورس ندارند .ولی نفرمودند که وعده های دولت نسبت به سهام های دولتی مثل پالایشی ها و زیان وارد شده به سهام داران خرد چه شد؟قلک بورس خیلی وقته که شکسته حالا شما چه نگاه کنی یا نکنی فرق نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
قیمتها ها سر له فلک کشیده، از اول سال ارز 4200 به چهار قلم ندادند، چهارصد قلک کالا از 50 تا چند صد درصد گران شد! یارانه مجرد 45 ساله فقیر حاشیه نشین کم کردند! از بیکاری تا فقر! دستاوردهای دولت! افتادن دنبال موی سر مردم، هر هفته تو محله فقیر نشین حاشیه مشهد دزدی مسود! پلیسها کجایند برای امنیت مالی مردم! شهرداری کجاست برای آسفالت و رفتن زباله؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
علی الحساب گاز cng گرون شد
رئیسی هم وعده بعضی گرانی ها را در سال آتی داد
به هر حال به به دروغگویی عادت کردیم
شاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خدا گناهان و دروغگویی های آقای نوبخت را انشا الله ببخشد ولی این بابا رو دست نوبخت بلند شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کی دیگه این ملت روز خوش داشته باشه و آب خوش از گلوش پایین بره خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بعد از عید 40 درصد قیمت سهام اومده پایین میگه بورس رشد کرده
عجب صبری خدا دارررررررررد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
بازم دروغ درباره بورس
آه سهامدار دامن همه تونو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خوب به سلامتی،شهروند درجه یک و دو هم پروژه اش کلید خورد،ما که اصلا شهروند نیستیم ،زنبور کارگریم ،برای آقایون و آقازادها،فکر کنم از این به بعد غروب به غروب یه نون بربری میدن میگن برو با آب بخور،زیادتم هست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
روتون میشه چشم تو چشم دروغ میگید دهک بندی کردید پس برای چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
خوب چرا مسدودی ها رو آزاد نمی کنید چرا کارمند حقوق بگیر دولتی رو ثروتمند خطاب می کنید کارمندی که سی روز باید شبانه روز کار کند سپس حقوق دریافت کند ما که کف بازار نیستیم که هر لحظه سرمایه مان را با تغییر شرایط به روز کنیم چون حقوق بالای ۱۰ میلیون میگیریم باید دهک دهم باشیم افتضاح است افتضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
تازه کجایش را دیده این بنده بعد از 30سال خدمت بعد از بازنشستگی 12ماه مرخصی طلب داشتم بابت خرید مرخصی هستیم و همچنین پاداش پایان خدمت و معوقات دیگر کلا 700 تومن ریختن به حسابم من هم نرفتم دلار و سکه بخرم که ارزش پولم با تورم پیش بره رفتم در بانک سپرده کردم که برای تهیه جهیزیه 2 دخترم و عروسی تنها پسرم دست خالی نباشه همان باعث حذف یارانه ام شده و با کسی که دارای ویلا در شمال و لواسان هست در یک دهک قرار گرفتیم ، خدا از باعث و بانی اش نگذره روز قیامت باید جواب من و فرزندان معصومم را بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۶:۴۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
حالا خداوکیلی قیمت دارو تو این ماههای گذشته که ارز ترجیحی حذف شده افزایش نداشته ؟؟!!!!!!!!!!!!!
بعضی اقلام چند برابر شده !!!
قرار بوده این دولت دیگه صادق الوعد و راستگو باشه.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام .چرا این دفعه هم یارانه نریختین بحسابم .اعتراض هم کردم .لطفا بگید به کجا مراجعه کنم .بعداز اعتراض هم کد رهگیری اومد برایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مثلا یک پدری که بیست سال است با دو فرزند در جایی شرکتی کار میکند را جلوی چشمانش رها کرده و با رای مجلس سیزدهم پسر ایثارگر مجرد دو سال سابقه کار را تغییر وضعیت و.استخدام میکنید کجای عدالت هم چین چیزی ،،عدالت است عدالتهایتان هم عین بیعدالتی است


هر کسی که آزمون استخدامی نداده باید ده سال حداقل سابقه شرکتی داشته باشد تا استخدام رستمی شود ا ایثارگر و غیر ایثار نباید باشد ین یعنی عین عدالت. نه این که فردی بیست سال سابقه با داشتن زن فرزند را در یک ارگان رها کنید و.پسر و دختر مجرد یا متاهل دو سال سابقه فرزند ایثارگر را جلوی چشمانش استخدام کنید. آه این افراد چطوری مجلس سیزدهم باید بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کی بود کی بود من نبودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
درود برشرفت احسنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
معرفی میکنم ایشان اقای جهرمی نماینده دولت دروغگوهاس...ررییسی دروع گو حاصل وعده هات کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
پس اینکه یه عده رسمی یه عده پیمانی یه عده شرکتی یه عده حجمی یه عده پیمانکاری وبنا به اعتراف خود مسولین 16مدل نیرو با قرارداد مختلف وجود داره مال کجاست؟ . اینا جزو مردم نیستن ؟ طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۲ تير ۱۴۰۱
طوری نیست سفارش می کنیم همه رسمی شوند !!! خوبه !؟ مشکل اینجاست خصوصی سازی ممکلت با فرمایش است این رو استخدام کن به این اینقدر بده و به فلانی اون قدر بده ...وگرنه اگر استقلال به بخش خصوصی بدهید هم درآمد خوبی به کارکنان داده میشود و هم کارها خیلی بهتر انجام میشود متاسفانه با معضل اصلی نیروهایی است که توسط نماینده ها استخدام می‌شوند و سپس با بخشنامه های متفاوت بزور ایشان را جذب سیستم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دارو گرون شده خبر نداری البته حقوقت انقدر زیاد متوجه گرونیا نمیشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
شما الان مردم را دسته بندی کردید کار رفقا و دوستان خودتون با یک پیامک حل می شود و ما مردمین که برای حداقل حقوق خودمون باید سالها تو صف باشیم و کلی ضامن جور کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مگه الان دسته یندی نیستیم؟کسانی که سهمیه دارن و کسانی که ندارن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
تو باد بکنی .یعنی بازم روت میشه گرونش کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یک ماه گذشته هنوز از نتایج اعتراض به دهک بندی یارانه ها خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مث همیشه دروغ و کذب..اگه دارو چن وقت دیگه کلی گرون نشد این حرفم یادتون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
فوتبالیست قدیمی
۱۳:۴۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
البته تجربه نشان میدهد در بسیاری از موضوعات و از جمله فوتبال ,نظر مردم و حتی کارشناسان , برای تصمیم گیران مهم نیست اما باز هم ما میگوئیم : در قضیه تیم ملی فوتبال , اگر به یک مربی دلسوز و البته متعهد و کاردان داخلی اعتماد شود و برایش حاشیه سازی نشود , از هر نظر به نفع کشور میباشد . مانند تیم ملی والیبال که با یک مربی و کادر ایرانی متعهد و دلسوز و البته با تدبیر و درایت , به بهترین نتیجه تاریخ والیبال کشور دست یافته شد . در سال 98 میلادی , در واقع آقای مایلی کهن بود که تیم ملی فوتبال را پس از سالها , راهی جام جهانی کرد , ولی به نامردی و حاشیه سازی وی را کنار گذاشتند و ویرا فقط قیافه آن را گرفت . واگر غیرت بازیکنان و دعای مردم نبود , ویرا هیچ غلطی نمی توانست بکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرابراماواریزنشد؟لطفادراین موردکه چرابراعده ای واریزنشده پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یکی بگه چرا آمار طلاق در خانم های کم حجاب، بیشتر شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چون همیشه آدمیزاد هوس چیز جدیدتر می کند ، چشم می بینم دل هم می خواهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا جواب اعتراض به دهک بندی را نمیدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۱ تير ۱۴۰۱
داخل داروخانه ها پر افزایش قیمته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چقدر حرف مفت می زنید
البته یرای شما مفت نیست و پول داره
اما
دوباره لبنیات(کره و ...) گران شد؟!
به چه دلیلی!؟
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۲:۴۶ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مثل همیشه چند تا دروغ سر هم کرد و رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
فعلا برای یارانه مردم را به خودی وغیر خودی تقسیم کردید دارو را قبل از این اعلام‌ها کلی گران کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یا حسین باز این اومد آخ حتما دارو دیگه گیر نمی یاد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا حرف از همسانسازی بازنشستگان نمیزنید / چرا حق عائله مندی و اولاد فرورودین و اردیبهشت را بالا کشیدید / چرا معقوقه صدور احکام ایثارگران بازنشسته را پرداخت نم کنید / چرا کسورات حقوق بازنشستگان را دیر پرداخت می کنید و یکماه هم عقب تر هست و هزار ران چرا دیگر که حق الناس هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دروغ دروغ دروغ
Iran (Islamic Republic of)
بانوی ایرانی
۱۲:۲۱ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام و احترام اگر حجاب و عفاف برای شما محترم است لباسهایی که ترویج بی عفتی است رو جمع کنید و مانع پخش و فروش آنها شوید و مانتوهای پوشیده در بازار با رنگ و شکلهای زیبا و جذاب زیاد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هیچ افزایشی ندارید . خدا کنه مریض بشی و مجبور بشی دنبال دارو بگردی تا بفهمی گرون شده بد هم گرون شده .
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی باز نشسته
۱۱:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اگر دولت دروغ نمی گوید چرا پانزدهم تیر قرص قند را صدوپنجاه هزار تومان وبیست ویکم دویست وده هزار تومان روش نوشته خریدم آغاجون دروغگو فقط یه بار بالا می نشینه وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام ،
درود به علی بهادری جهرمی، سخنگوی مردمی و بزرگ مرد دولت سیزدهم


پیمان اشراقی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
دولت و مجلس محترم واردات کالای خارجی را بشدت تمام ممنوع کند ....
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۱:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کاش میدونستی که همه کالای مورد نیاز در کشور تولید نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
که قیمت اجناس بی کیفیت و مونتاژی داخلی، سر به فلک بکشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
داداش زیادی انگار 2030 نگاه کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اره تا اشغال های داخلی بتونن به مردم بندازن...کالای خارجی باید باشه تا داخلی ها احساس رقیب کنن و جنس با کیفیت بدن دست ملت....شما هم از تحریم نون خوبی می خوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اینو فقط یه قاچاقچی میتونه بگه چون سود بالایی برای اونا داره
هرچی ممنوع بشه قاچاقچی تنوع محصولات قاچاقش بیشتر میشه و سود های کلانش بیشتر میشه در صورتی که اگه گمرکی را درست تعیین بکنند درصد گمرکی واردات به جیب دولت و خزانه میره و میتونه دولت با اون پول از تولید داخلی حمایت بکنه
حمایت با ممنوعیت واردات فقط یه دروغ برای آماده سازی قاچاق کردن انواع کالاها توسط قاچاقچیان دم کلفته! یک شبه به پول هایی میرسند که هیچ کسی باورش نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
کارتریج داخلی پرینتر تولید شده فقط ۲۰ روز جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۴۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یارانه دارو که بهتون بدن // نتنها ضرر نمیکنید // تمام ملت از گران شدن دارو سود هم میکنن
مثل روغن و مرغ و گوشت و برنج .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۱ تير ۱۴۰۱
هنوز مبلغ واريزي بلوكه شده قابل برداشت نيست. چرا دروغ ميگوييد. ملت سومين يارانه را گرفتند ولي ما هنوز هيچ. هنوز ميگوييد كه درحال بررسي است. اين چه وضعي است براي ملت درست كرديد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چقدر دروغ اخه قرص پلاویکس الان شده 13هزار تومان لعنت بهتون
آخرین اخبار