معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

بیمارستان‌های بوشهر آماده پیک احتمالی جدید کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان‌های استان بوشهر برای مدیریت پیک احتمالی جدید بیماری کرونا آماده‌سازی می‌شوند.

دکتر احمد یزدان پناه در نشست مجازی با روسای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمادگی بیمارستان‌ها برای استمرار خدمات درمانی در بحران کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او می‌گوید: تمامی مسئولان بیمارستان‌ها موظف هستند قبل از آغاز موج احتمالی جدید، ظرفیت‌های درمانی خود را بررسی و برنامه‌ریزی لازم جهت مدیریت اثربخش از جمله تمهیدات لازم برای تدارک دارو و تجهیزات و اکسیژن را فراهم کند.

دکتر احمد یزدان پناه با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز در زمان شیوع کرونا بیان کرد که حوزه درمان استان بوشهر نیازمند ارتقاء جدی است و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های شبانه‌روزی و همت مدافعان سلامت خدمات در خور و شایسته‌ای به مردم شریف استان ارائه کنیم.

نشست ویدیو کنفرانسی سرپرست و روسای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با دستور کار برنامه‌ریزی برای مقابله با شیوع موج جدید کرونا و ارائه خدمات باکیفیت درمانی در استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست، روسای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در رابطه با میزان آمادگی در بحران بیماری کرونا، گزارشی از وضعیت موجود، مشکلات، چالش‌ها، ظرفیت نیروی انسانی، تجهیزات، دارو، مسائل مالی و مراجعین کرونا را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.