وزیر اقتصاد تاکید کرد؛

اهمیت نقش آفرینی اشخاص حقیقی و حقوقی توانمند در توسعه

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری از یک سو و اشخاص حقیقی و حقوقی توانمند برای نقش آفرینی در توسعه اهمیت ویژه‌ای دارند.

سید احسان خاندوزی عصر امروز در آیین افتتاح همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمان آیدکس ۲۰۲۲ به صورت ویدیوکنفرانس گفت: از توسعه منطقه‌ای چه استان کرمان چه دیگر استان‌ها حمایت می‌شود، توسعه گر‌ها حتما از کمک‌های ویژه برخوردار خواهد شد و کمک وزارت اقتصاد قطعی خواهد شد.

او می‌گوید: امیدواریم نتایج عینی همایش، به تکمیل زنجیره‌های ارزش افزوده تولید در کشور کمک کند. از دعوت اتاق بازرگانی و استاندار کرمان قدردانی میکنم به سبب جلسات هیات دولت امکان حضور درکرمان نبود.

وزیر اقتصاد گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری از یک سو و اشخاص حقیقی و حقوقی توانمند برای نقش آفرینی در توسعه اهمیت ویژه‌ای دارند.

او گفت: در راستای معرفی فرصت‌ها و حمایت عملی و واقعی از سرمایه گذاران، علی رغم پتانسیل‌های مالی و فنی در بخش خصوصی کشور از این ظرفیت‌ها عمدا استفاده نشده است.

یکی از ضعیف‌ترین سرمایه گذاری اقتصادی ایران را در دهه ۹۰ شاهد بودیم. خاندوزی می‌گوید: تمرکز بر احیای سرمایه گذاری‌های بزرگ و پروژه‌های پیشران است و در استان کرمان علی رغم همگرای‌هایی خوبی که وجود داشته به جهات متعددی بین الگو و نمونه در رشد سرمایه گذاری فاصله انداختند.

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم در این همایش به هم رسانی سرمایه گذاران و فرصت‌ها توجه بیشتری شود.

او با اشاره به حمایت وزارت اقتصاد و دارایی از سرمایه گذاری گفت: حمایت‌ها در این خصوص قطعی خواهد بود و نتیجه این همایش باید منجر به ثمر نشستن ظرفیت‌ها باشد و هم تولید و ارزش افزوده بیشتری و اشتغال بیشتری داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار