اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور برای ورزش کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان گفت : قرار است در این سفر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان به ورزش استان اختصاص پیدا کند.

صابر رحیمی گفت : این میزان اعتبار برای تکمیل، اتمام و نگهداری اماکن و فضا‌های ورزشی تخصیص پیدا خواهد کرد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه استخر قهرمانی، سالن ۶ هزار نفری، پیست سوارکاری، پیست کانوپولو، پیست اتومبیلرانی، آکادمی گلف و ۲۰ زمین چمن مصنوعی روستایی از جمله پروژه‌هایی هستند که برای آن‌ها درخواست اعتبار دادیم.

 سالن ۶ هزار نفری مجموعه دهکده المپیک کرمانشاه با مساحت هشت هزار متر مربع و ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی، حدود ۶۱ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و برای اتمام آن حدود ۴۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است.

دیگر پروژه مهم ورزشی که در دل دهکده المپیک قرار دارد استخر قهرمانی با ۷۲ درصد پیشرفت است که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر برای بهره برداری نیاز دارد.

پروژه دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزاِدی، پیست کانوپولو، پیست دوچرخه سواری، پیست اتومبیلرانی، پیست سوارکاری، آکادمی گلف و ... برای تکمیل به اعتبار نیاز دارند که در این رابطه رایزنی‌هایی انجام شده و جزو پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه قرار گرفته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه برای احداث پروژه‌های ورزشی در مناطق محروم هم مصوباتی گرفته ایم، گفت: در این راستا قرار است ۲۰ زمین چمن در نقاط مختلف استان احداث شود.

خوشبختانه قرار شده تا در سفر رئیس جمهور اعتبارات مناسبی به حوزه ورزش استان اختصاص داده شود که اگر محقق شود، انقلابی در زیرساخت‌های ورزشی استان رخ می‌دهد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.