تخصیص اعتبار برای رونق اشتغالزایی در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری در استان اختصاص یافت.

علی شهابی نسب از اختصاص ۳۴هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای رونق اشتغال خبر داد و گفت: این میزان اعتبارات در قالب تسهیلات و منابع عمومی از محل دو تبصره ۱۶ و ۱۸ بودجه تصویب شده و به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
 
او با بیان اینکه در قالب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور ۶۲۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی اختصاص داده شد می گوید: سهم  کهگیلویه و بویراحمد از این میزان تسهیلات ۱۲ هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال است.
 
به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، همچنین با استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸، ۲۲ هزار میلیارد ریال برای مسکن و سرمایه گذاری در قالب تسهیلات به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.
 
شهابی نسب می گوید: ۹هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مسکن و ۱۲ هزار و  ۴۰۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری از محل اعتبارات تبصره ۱۸ در نظر گرفته شده است.
 
او با بیان اینکه به زودی بانک‌های عامل از سوی بانک مرکزی مشخص و به استان اعلام می‌شود گفت: بیشترین اعتبارات اختصاص یافته به کهگیلویه و بویراحمد از سوی بانک‌های توسعه تعاون، صنعت معدن و کشاورزی است.
 
به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در جلسه شورای اشتغال هفته آینده استان در مورد نحوه توزیع و جزئیات این تسهیلات اختصاص یافته و همچنین برنامه های دستگاه‌های اجرایی  در خصوص نحوه جذب و هزینه این اعتبارات تصمیم گیری می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.