یوسفی: هدفم کسب مدال و رکورد شکنی در قونیه است

ملی پوش وزنه برداری گفت: شناخت چندانی نسبت به حریفان خود در کشور‌های اسلامی ندارم، اما هدفم کسب مدال در این مسابقات است.

علیرضا یوسفی، ملی پوش وزنه برداری و دارنده مدال طلای جهان درباره اینکه هدفش در کشورهای اسلامی چیست، گفت: فعلا که استارت لیست نیامده است، زیرا خیلی زیاد به رقبایم ندارم و تنها هدفم بهترین عملکرد در این مسابقات است، البته باید هدفم ابتدا کسب مدال باشد. مدالی خوش‌رنگ و سپس رکوردشکنی است. امیدوارم در مدت ماندگاری بتوانم با انجام تمرینات مناسب به آمادگی مطلوبی برای موفقیت در قونیه برسم.

یوسفی درباره وضعیت تیم ملی قبل از حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: شرایط بهتر از گذشته است، اما هنوز باید زمان بگذرد تا به آن شرایط ایده‌آلی که ما توقع داریم برسد. به طور مشخص باید زمان داد تا برنامه و کار‌هایی که مدنظر اجرا می‌کند، زیرا با یک یا ۲ هفته اتفاقی رخ نمی‌دهد و امکان این وجود ندارد تا درباره این فدراسیون قضاوت مناسبی داشته باشید.

یوسفی درباره شرایط آماده خودش گفت: حقیقت امر این است که شرایط بدنی تمام تیم پس از اتفاقاتی که در دوره مدیریت قبلی به وجود آمد، این امر بسیار خوب از نظر روحی و بدنی تمرین می‌شود. با وجود بازگشت به اردوها تمام تلاش خودمان را می‌دهیم تا به شرایط صددرصد برسیم تا بتوانیم در قونیه نتیجه خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار