امام جمعه ارومیه:

مسوولان از هر فرصتی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در اختیار داشتن مدیریت اجرایی بزرگترین فرصت برای مدیران است و مسوولان از این فرصت برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: دوره مدیریت فرصتی برای فرد مسوول است و باید قبل از آنکه این فرصت از دست برود از آنها برای خدمت به مردم و جامعه استفاده کند.

وی ادامه داد: خداوند همواره در زندگی به انسان فرصت‌هایی می‌دهد که باید از آنها استفاده کند و اگر استفاده نکند جز حسرت و اندوه چیز دیگری عاید انسان نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت:مسووولان باید از این فرصت مدیریت به نحو شاسته بهره‌مند شوند تا آخرت خود را تضمین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: انسان باید در زندگی مواظب باشد که فرصت‌ها را از دست ندهد چرا که از دست دادن فرصت غیر از پشیمانی چیز دیگری نداشته و غیرقابل جبران است.

وی یادآور شد: جوانی، عمر، اموال، پست و مقام را فرصت های الهی در زندگی انسان است و باید از این فرصت‌ها برای رسیدن به سعادت استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.