تسهیل تردد کامیون‌های حمل دارو در محدوده ترافیکی اهواز

پلیس راهور اهواز با تسهیل تردد خودرو‌های حمل دارو در محدوده‌های ترافیکی این کلانشهر به ویژه خیابان سلمان فارسی موافقت کرد.

شهلا عموری دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: طبق اعلام انجمن شرکت‌های صنعت پخش خوزستان، تردد خودرو‌های شرکت‌های پخش دارو در محدوده‌های ترافیکی شهر اهواز از جمله خیابان سلمان فارسی طی ماه‌های اخیر با مشکلات زیادی همراه بوده است.

شهلا عموری می گوید: این شرایط باعث شده بود که حمل دارو برای داروخانه‌های مستقر در خیابان‌های مرکز شهر اهواز، به روش‌های نامتعارف انجام گردد که همین موضوع باعث سرقت برخی اقلام دارویی، هنگام توزیع شده است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: توزیع به موقع دارو ویژه داروخانه‌های مرکز شهر اهواز از فرآیند بسیار حساسی برخوردار است و ضمن ضرورت مراقبت از اقلام دارویی مورد نیاز مردم در هنگام حمل، حفظ دمای استاندارد این کالا‌ها بسیار با اهمیت است.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: با هماهنگی انجام شده در کارگروه کارشناسی این شورا، با همکاری پلیس راهور اهواز، فرآیند ورود کامیون‌های حمل دارو به محدوده‌های ترافیکی به ویژه مرکز شهر اهواز تسهیل می‌گردد.

برای ساماندهی ورود این نوع خودروها، شهرداری اهواز نیز قرار است سامانه‌ای طراحی کند که از نیمه دوم سال آینده، مجوز‌های ورود به محدوده‌های ترافیکی به صورت الکترونیکی صادر شود.

برچسب ها: حمل دارو ، تسهیل تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.