رویداد دانش‌آموزی "برپا" در زنجان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بااشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری رویداد دانش‌آموزی"برپا"گفت:این رویداد به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

 آئین رونمایی از پوستر برگزاری رویداد دانش‌آموزی «برپا»برگزار شد، حمایت و صیانت از نخبگان دانش‌آموزی استان از اهداف برگزاری این رویداد اعلام شده است.

رفیعی در نشست خبری برگزاری رویداد دانش‌آموزی "برپا"، این رویداد را رویدادی در شأن دانش‌آموزان دانست و گفت: قوی‌تر شدن از الزامات دوران بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان توسعه بر اساس توان داخلی را از راه‌کارهای پیش‌بینی شده برای کشور دانست و افزود: این توسعه باید تکیه بر سرمایه‌های انسانی محقق شود.

او گفت: گره‌گشایی از مشکلات به دست سرمایه‌های انسانی میسر خواهد شد.

رفیعی با تأکید بر صیانت از سرمایه‌های انسانی، افزود: این صیانت در کنار همه اقشار جامعه، باید از نخبگان علمی هم انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری رویداد دانش‌آموزی «برپا» با همراهی آموزش و پرورش، دانشگاه زنجان، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان برگزار خواهد شد، ادامه داد: برقرای ارتباط بین نخبگان و صیانت از ظرفیت آن‌ها از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

او با تأکید بر حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر گفت: باید از ظرفیت این نیروها برای تحلیل و ارائه راه‌حل برای مشکلات استان استفاده بهینه شود.

رفیعی تبدیل علم به ثروت را از راه‌کارهای حل مشکلات استان دانست و ادامه داد: برای جذب همکاری استعدادهای برتر باید برنامه‌ریزی متناسب انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.