تولید بیش از ۴۰ قطعه حساس صنعت خودرو در اردبیل

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان گفت: با تلاش جوانان خوش فکر اردبیلی بیش از ۴۰ قطعه حساس صنعت خودرو در این استان تولید می‌شود.

بهزاد کهنی که با سابقه ۱۲ سال در تولید قطعات الکترونیکی خودرو در سطح کشور مشهور است، بیش از ۴۰ قطعه حساس صنعت خودرو را در مسیر خودکفایی تولید و در سبد محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان با اشاره به تولید متنوع این قطعات و همچنین همکاری با یک شرکت چینی برای توسعه این بخش گفت: قرار است طرح توسعه با رویکرد تولید قطعات خودرویی ای. ام. اس آغاز شود که بر اساس توافق انجام شده سعی داریم تا در یک مهندسی معکوس تولید متنوع قطعات و حتی صادرات آن را انجام دهیم.

کهنی می‌گوید: در صنعت لوازم خانگی نیز با تهیه و تولید برد‌های یخچال، لباسشویی، ظرف‌شویی و... با شرکت‌های معروف همکاری داریم و سعی می‌کنیم برد با کیفیت آن‌ها را تأمین کنیم.

او گفت: از ابتدای امسال نیز در صنعت روشنایی با برند سبلان نور ورود پیدا کردیم تا با ثبت اختراع سنسور ریز موج حرارتی و تولید محصولات متنوع صنعت روشنایی ساختمان بتوانیم گام‌های مؤثری را در خودکفایی کشور برداریم.

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان اشتغال ۱۸۳ نفر نیروی کار زبده و متخصص را در این شرکت یادآور شد و گفت: ۳۸۰ نفر نیروی انسانی نیز تا آخر امسال با راه‌اندازی طرح توسعه و انتقال ماشین‌آلات جذب این مجموعه تولیدی خواهد شد که امیدواریم با همراهی مسئولان و در یک حرکت جهادی بتوانیم اهداف مورد نظر خود را تحقق ببخشیم.

کهنی تولید ۲۴ قلم محصولات صنایع روشنایی را در این مجموعه یادآور شد و گفت: این میزان تولیدات نیز تا ۴۳ قلم ارتقا خواهد یافت.

او به فعالیت بخش تحقیقاتی این مجموعه با همراهی ۹۱ نفر نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌های توسعه متنوعی در دستور کار این شرکت است که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی، همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و کمک صندوق شکوفایی و نوآوری بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان گفت: همچنان شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از نبود زیرساخت راه ارتباطی مناسب، آسفالت با کیفیت و همچنین آنتن‌دهی مطلوب تلفن همراه رنج می‌برد که انتظار ما از مسئولان حل این مشکلات برای دلگرمی بیشتر سرمایه‌گذاران است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.