بازگشایی نمایشگاه معدن در زنجان

رئیس خانه معدن استان زنجان گفت: نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی تا ۲۸ مرداد در زنجان برپاست.

سلسانی گفت: نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان گشایش یافته است. 

او افزود: اهداف از برگزاری این نمایشگاه که قرار است تا روز جمعه (۲۸ مرداد) ادامه داشته باشد، تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده‌تر، دستیابی به آخرین فن‌آوری‌های نوین و ارائه ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های تولیدی، توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی معدن، انتقال و ارتقا دانش و فناوری ساخت داخل با رویکرد بومی‌سازی، ارتقا سطح ایمنی در معادن و مدیریت اقتصاد در صنایع فلزات غیرآهنی است.


رئیس خانه معدن زنجان گفت: این نمایشگاه در فضای ۶ هزار متر مربع و با حضور ۸۰ شرکت تولیدی، صنعتی و خدماتی حوزه معدن و صنایع معدنی از سراسر کشور در زمینه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری، فرآوری مواد معدنی، مهندسین مشاور، پیمانکاران، آزمایشگاه‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات اکتشافی، تجهیزات آزمایشگاهی، زمین شناسی و اکتشاف معادن زیرزمینی، معادن روباز، آتش‌بازی، محیط زیست، تجهیزات ترابری زیرزمینی، تجهیزات تولید نیرو، تأسیسات تهویه، تجهیزات ایمنی، تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی و بسیاری از موارد دیگر برگزار می‌شود.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها به پویایی اقتصاد استان کمک می‌کند. حال اگر بتوانیم برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی را در زنجان افزایش دهیم قطعاً به رشد و توسعه استان کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.