افشاچی:

ساختمان‌های نیمه‌کاره سریعاً تعیین تکلیف شوند

 استاندار زنجان گفت:در حال حاضر ساختمان‌های نیمه‌کاره زیادی در زنجان وجود دارد که باید سریعاً تعیین تکلیف شود، وگرنه در این خصوص ورود می‌کنیم.

افشارچی  با تأکید بر اینکه باید در خصوص ساختمان نیمه‌کاره شهرک انصاریه که بیت‌المال است، تمهیداتی اندیشیده شود، گفت: در حال حاضر ساختمان‌های نیمه‌کاره زیادی در استان زنجان وجود دارد که باید سریعاً تعیین تکلیف شود، وگرنه در این خصوص ورود می‌کنیم.

او با تأکید بر لزوم جدی گرفتن مولدسازی (تبدیل ثروت از یک شکل به شکل دیگر)، افزود: یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای استانی امسال باید بین پنج دستگاه دولتی شامل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقسیم شود.

این مسئول با بیان اینکه باید برای استان زنجان ثروت تولید و از ثروت تولیدی خود برای زیرساخت‌ها استفاده کنیم، گفت: اموال موجود بیت‌المال بوده و باید ریسک داشته باشیم و قدرت این را داشته باشیم که از یک ثروت به ثروت دیگر تبدیل کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به پروژه‌های بخشی باید حساس باشند، زیرا جزو شاخص‌ها و امتیازات مدیران است، ادامه داد: بخشی از مسئولیت تبصره ۱۶ و ۱۸ بر عهده مدیران بوده، بنابراین صرفاً معرفی به بانک رفع مسئولیت از مدیران نمی‌کند و مدیران باید پیگیری کنند و مطمئن شوند که به یک نقطه‌ای رسیده یا نرسیده است.

افشارچی با بیان اینکه امسال پنج مدرسه به طور کامل در استان زنجان افتتاح خواهد شد، افزود: امسال ۹۲ کلاس در استان زنجان داریم و در سال آینده با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، ۶۲ کلاس خواهیم داشت.

 اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه استان زنجان، ۷۰ طرح با تسهیلات درخواستی ۱۹۹ میلیارد ریال و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز ۶ طرح با تسهیلات درخواستی ۴۵۰ میلیارد ریالی ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.