پیام‌های دریافتی ۲۹ مرداد ماه؛

گلایه رانندگان تاکسی از تاخیر در تحویل خودرو و کمبود آب در شهر رحیم آباد

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۹ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


حقوق بازنشستگان در این اواخر افزایش یافته است خواهش میکنم پیگیری کنید حقوق مستمری کمیته امداد نیز افزایش پیدا کند ما با مشکلات بسیاری مواجه هستیم. 


سلام وقت بخیر بنده دانشجوی پیام نور از شهرستان کوار هستم. دانشگاه ما به دلیل نبود مکان دارن در آستانه تعطیلی است و می‌خواهند به شهر شیراز انتقال دهند. شهرستان کوار با داشتن روستا‌های زیاد اطراف و جمعیت زیاد و سخت بودن رفت و آمد به شهر‌های اطراف برای تحصیل وبه فکر نبودن مسئولین قرار است این امتیاز فرهنگی از شهرستان حذف شود.. ممنون می‌شوم پیگیری کنید.


سلام شما از زمان تحویل تاکسی سمند ثبت نام ۱۴۰۰خبر دارید که چه زمانی قرار است به ما تحویل دهند؟ قسط سوم آن را پرداخت کردیم، اما هنوز به ما تحویل ندادند.


متاسفانه برق بیمارستان گلستان چندین ساعت با اختلال وقطعی روبرو شد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


با سلام. مردم شهر رحیم آباد رودسر با مشکل کمبود آب مواجه هستند. در اکثر ساعات در این گرمای تابستان آب یا قطع است یا فشار کمی دارد. لطفا بررسی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام وتشکر ازشنما، لطفا درخصوص پرداخت یارانه کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی لشکری هم پی گیری ازطریق سازمان هدف مندی یارانه ها بعمل آید برخی دراردیبهشت د ر بازبینی اقدام ومبلغ نوبت دوم هم واریز ولی تاکنون مسدود است .
آخرین اخبار