پرچم حرم سیدالشهدا (ع) مرز‌های آذربایجان‌غربی را متبرک کرد

پرچم بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در آیینی باشکوه با ورود به مرز‌های آذربایجان غربی فضای این استان را متبرک و مملو از عطر ناب حسینی کرد.

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های اختصاصی فرماندهی فراجا و در آستانه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و اجرای طرح پیمایش مرزی حرم تا حرم، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) از طریق این شهرستان وارد کشورمان شد.

سرهنگ وحید قویدل می گوید: پرچم‌های متبرک حرم سیدالشهدا (ع) و سقای دشت کربلا با رایزنی‌های انجام شده توسط فرماندهی مرزبانی کشور با کشور عراق از مرزبانی عراق تحویل و از استان کردستان با میزبانی شهرستان سردشت وارد حوزه استان آدربایجان غربی شد.

او گفت: پرچم‌های متبرک حرم ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) پس از متبرک شدن واحد‌های هنگ مرزی این استان و از جمله سردشت، از شمال استان (شهرستان پلدشت) تحویل نمایندگان هنگ مرزی استان آذربایجان شرقی می‌شود.

سرهنگ قویدل می گوید: این پرچم مقدس که به منظور متبرک کردن پاسگاه‌های مرزی ایران وارد کشور شده پس از انجام مراسم‌های معنوی واحد‌های تابعه مرزی و خانواده‌های آن‌ها در این شهرستان با تشریفات خاص بدرقه و تحویل نمایندگان هنگ مرزی آذربایجان شرقی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.