همت جهادی برای آبرسانی به ۱۴۲ روستای استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از آبرسانی به ۱۴۲ روستا در مناطق محروم الموت، آبگرم و دیگر بخش‌های استان خبرداد.

سردار رستمعلی آتانی رفیعی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: یگان مهندسی شبانه روز کار می‌کند و روستا‌هایی که در مسیر پروژه تعریف نشده بودند زیر چتر حمایتی قرار گرفتند و ۴۶ روستا به ۹۶ روستا اضافه کردیم.

سردار آتانی رفیعی افزود: از طرح آبرسانی، ۳۲ هزار نفر جمعیت و ۹۶ روستا برخوردار شده اند که اغلب در مناطق صعب العبور در آبگرم، الموت، منطقه طارم بوده است و هیچ پیمانکاری به خاطر به صرفه نبودن برای خدمت رسانی داوطلب نشد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با رسالتی که بر عهده دارد پیشقدم در عرصه خدمت رسانی است و مقرر شد طی ۳۰ ماه این پروژه را تحویل دهیم. بخش اعظمی از پروژه کمتر از ۱۵ ماه تکمیل و ناظران کیفیت کار و سرعت عمل را تایید کردند.

سردار آتانی رفیعی عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی درکنار قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی در سراسر استان اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند و مجموعاً ۵۱۹ میلیارد تومان به ولی نعمتان خویش کمک رسانی شده است.

وی افزود: تهیه تبلت، بسته‌های معیشتی و ساخت ۱۷۴ واحد مسکن از جمله اقدامات این نهاد انقلابی و مردمی بوده است و امسال با ثبت قرارداد بین سپاه و کمیته امداد ۴۰۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف ساخته خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه گفت: سپاه پاسداران با توجه به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند سپاه هم افزایی با ارکان نظام داشته باشد و ما پشتیبان خادمین ملت در صحنه خواهیم بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار