ملایر شهر واقفان خیراندیش

ملایر شهر واقفان خیراندیش است. یک چهارم خیران مدرسه ساز استان ملایری هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان همدان گفت: ۲۴۶ خیر مدرسه‌ساز در استان همدان فعالیت می کنند.

علی فراهانی در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: این ۲۴۶ خیر مدرسه‌ساز تاکنون با بیش از ۹۰۰ طرح آموزشی در سطح استان همکاری گسترده داشتند.

او از ساخت ۳۵۰ طرح با همت خیران مدرسه ساز استان خبر داد و افزود: تاکنون ۲۱۴۸ کلاس درس خیرساز با ۲۵۶ هزار مترمربع در سراسر استان بنا شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر هم گفت:برقراری عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در همه مناطق محروم از اهداف دولت سیزدهم در پرتو سند تحول مردمی و سند بنیادین آموزش و پرورش است.

مهدی عابدینی‌نیا با اشاره به وظایف قرارگاه جهادی شهرستان گفت: شناسایی و اولویت‌بندی نیاز‌های مناطق هدف در حوزه نیروی انسانی، کلاس درس، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، تجهیزات اولیه آموزش و پرورش از جمله این وظایف است.

او با تأکید بر ضرورت پیشرفت در حوزه عدالت آموزشی و تربیتی، افزود: برای تحقق این هدف ضروری است کمیته‌هایی در حوزه‌های مختلف تشکیل شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر هم با بیان اینکه جهاد آموزشی در مساجد و پایگاه‌های مناطق محروم در حال برگزاری است گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، تعمیرات جزئی مدارس انجام شده است.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا آقابیگی حمایت خیران در کنار نیرو‌های جهادی را ضروری دانست و گفت:خیران با تأمین مصالح ، گروه‌های جهادی را برای ساخت و ساز و بازسازی مدارس یاری خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.