۵۷ درصد خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم و روستایی ساکن هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بیش از ۲۹ هزار خانوار از خدمات متنوع این نهاد بهره‌مند هستند که از این تعداد ۵۷ درصد در روستا‌ها ومناطق محروم ساکن هستند.

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مدیرکل امور روستائی و شورا‌های استانداری زنجان گفت: توجه به مناطق محروم و روستایی در جهت محرومیت زدایی و رسیدگی حداکثری به وضعیت خانواده‌های تحت حمایت واقشار نیازمند ساکن درروستا‌ها از اولویت‌های کاری این نهاد در این بخش است.

او ادامه داد: بیش از ۲۹ هزار خانوار از خدمات متنوع این نهاد بهره‌مند هستند که از این تعداد ۵۷ درصد در روستا‌ها ومناطق محروم ساکن هستند.

صالحی ارائه خدمات مسکن با هدف تسهیل گری در توانمندسازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت را به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی دانست و افزود: با همین نگاه ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت در روستا‌ها ومناطق محروم استان از اولویت‌های اصلی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به ایجاد اشتغال پایدار و درآمد با ثبات را به عنوان یکی دیگر از ارکان توانمندساز اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال خرد و خانگی و ایجاد مناطق ویژه اشتغال در مناطق محروم از اولویت‌های اصلی این نهاد در این بخش است.

مدیرکل امور روستائی و شورا‌های استاندار زنجان در این دیدار از عملکرد مناسب کمیته امداد استان زنجان در محرومیت زدایی به ویژه در روستا‌ها ومناطق محروم قدردانی کرد و گفت: این دفتر آماده هر گونه همکاری با کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و رفع فقر و محرومیت در روستا‌ها ومناطق محروم به ویژه ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی زکات و... است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.