تداوم اعزام زائران اربعین از طریق ناوگان هوایی و ریلی

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: اعزام زائران اربعین توسط ناوگان هوایی و ریلی کماکان به قوت خود باقی است.

  حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار زائر خراسانی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، اما با توجه به اینکه صدور گذرنامه اربعین متوقف شد، در خراسان رضوی نیز گذرنامه‌ای تمدید نشده و برگه گذر موقت اربعین نیز صادر نمی‌شود.

او افزود: اعزام موکب‌هایی که تاکنون جا مانده‌اند نیز متوقف شده است،همچنین به زائران و موکب‌هایی که در مسیر مرز‌های غربی قرار دارند، اطلاع‌رسانی شده تا به مبدا بازگردند.

معاون هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری استان خراسان رضوی‌ادامه داد: اعزام زائران اربعین از سمت ناوگان هوایی و ریلی کماکان به قوت خود باقی است و دستورالعملی مبنی بر توقف زائران اربعین از سوی این ۲ ناوگان صادر نشده است.

 حجت الاسلام گنابادی‌نژاد در خصوص تعیین تکلیف میزان وجه استرادادی به زائران پس از لغو سفر‌ها بیان کرد: مطابق مصوبه ستاد مرکزی اربعین بخشی از وجه بلیت زائرانی که سفرشان با اتوبوس به مرز‌های غربی لغو شده است، مسترد خواهد شد.

او تصریح کرد: دستورالعملی بابت استرداد بخشی از وجه بلیت مسافران هوایی و ریلی که بخواهندسفر خود را لغو کنند صادر نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.