کارخانه آب معدنی اسدآباد آماده بهره برداری

فرماندار اسدآباد از آمادگی برای بهره برداری از کارخانه آب معدنی این شهرستان خبر داد.

حسین‌علی شرکائی گفت: مشکلاتی که در این کارخانه از جمله مشکل کارخانه با غذا و دارو وجود داشت رفع شده و هم اکنون آمادگی برگشت به چرخه تولید و آغاز فعالیت را دارا است.

او گفت: در مشکلات کم آبی استان همدان و ایام اربعین با توجه به تردد بسیار مسافران حسینی از مسیر اسدآباد به سمت عتبات عالیات فعالیت این کارخانه از نقش موثری می‌توانست در خدمات به هم استانی‌ها و زائران برخوردار باشد.

شرکائی در ادامه می‌گوید: با راه‌اندازی این طرح از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ۲۰ نفر از جوانان بومی شهرستان به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه طرح فوق توان تولید ۸۰۰۰ بطری آب معدنی را در هر یک ساعت خواهد داشت.

او گفت: این کارخانه واقع در اراضی بیاج (انت‌های شهرک سید احمد) بیش از شش سال بود که تعطیل و جواز آن نیز تعلیق شده بود، اما پارسال با جذب سرمایه‌گذار جدید احیای آن دوباره آن انجام شد.

شرکائی در ادامه از برپایی و استقرار ۱۲ ایستگاه صلواتی اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲ ایستگاه صلواتی اربعین حسینی شهرستان هفت ایستگاه در مسیر رفت و شش ایستگاه در مسیر برگشت به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.