مسابقات قویترین مردان کاپ آزاد ایران با معرفی برترین‌ها پایان یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: نفرات برتر مسابقات قویترین مردان کاپ آزاد ایران که در مهاباد برگزار شد، با معرفی برترین ها به پایان رسید.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد افزود: مسابقات قویترین مردان کاپ آزاد ایران تحت عنوان جام ریاست جمهوری با شرکت ۱۵ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ از سراسر کشور در پیست اسکیت پارک خبرنگار شهرستان مهاباد برگزار شد.

مصطفی پور اضافه کرد: قهرمانان رشته پاورلیفتینگ ایران در این رقابت‌ها در دو دسته دستە وزنی ۱۰۵+ و ۱۵۰- کیلوگرم باهم به رقابت پرداختند.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد، حسین رحیمی، کمال واحدی، یونس مصطفی زاده، سیروان سلیمانی، حسن حسن آقایی و مصطفی عبدالله مورک (کمیته فنی) بعنوان داور مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد ایران را قضاوت کردند.

در دستە وزنی ۱۰۵+ کیلوگرم: حمید سیستانی با ۳۰ امتیاز از یزد مقام اول، زانکو قاسمی با ۲۳ امتیاز از مهاباد (با اختلاف وزن) مقام دوم و زکریا قاسمی با ۲۳ امتیاز از مهاباد مقام سوم را کسب کردند.

در دسته وزنی ۱۵۰- کیلوگرم: مجید عباسی با ۳۳ امتیاز از گرگان مقام اول، دنیال مرادی با ۳۱ امتیاز از کامیاران مقام دوم و محمد دشتی با ۲۸ امتیاز از تالش مقام سوم را به دست آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.