افشارچی:

پروژه ۲۰۰ واحدی کوی برکت باید تا پایان مهرماه تحویل متقاضیان شود

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص مسکن ملی، گفت: باید پروژه ۲۰۰ واحدی کوی نصر تا پایان مهر تحویل متقاضیان شود.

محسن افشارچی استاندار زنجان صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص مسکن ملی، گفت: پروژه ۲۰۰ واحدی کوی نصر بایدتا پایان مهر تحویل متقاضیان شود.

او افزود: در عرض یک هفته برق پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک نصر تأمین شود.

بهرام جوادی مدیرعامل شرکت برق زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه اگر جدول‌گذاری کوی برکت انجام شود برق پروژه ۲۰۰ واحدی کوی نصر را تأمین می‌کنیم، ادامه داد: در جهت تأمین برق پروژه‌های گلشهر هیچ کاری انجام نداده‌ایم.

او  با بیان اینکه تأمین برق پروژه‌های گلشهر اعتبارات زیادی نیاز دارد که در توان ما نیست، افزود: با این شرایط نمیتوانیم برق پروژه‌های گلشهر را تأمین کنیم.

تأمین زمین برای ۸هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید

سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۹۶ هزار نفر برای مسکن ثبت‌نام کرده اند، گفت: ۳۱ هزار متقاضی دارای شرایط اولیه بودند.

او با بیان اینکه حدود ۱۹ هزار واحد مسکن شروع شده و قرارداد ۱۷ هزار واحد منعقد شده است، افزود: پروانه ساخت ۶ هزار واحد مسکونی شروع‌شده و ۱۵ هزار واحد مسکونی هم به مرحله اسکلت رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه آورده متقاضیان در پروژه نهضت ملی مسکن ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان است، گفت: بیش از هزار و  ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این پروژه‌ها پرداخت شده است.

او با بیان اینکه پروژه‌های m ۲ و m ۶ تأخیر دارند و بخشی از این تأخیر‌ها مربوط به مسائل مالی و بخشی به مسائل فنی برمی‌گردد، ادامه داد: تعدادی از واحد‌های مسکونی پروژه ام ۶ تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و تحویل این واحد‌های مسکونی در اوایل سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

شاهین‌فر با بیان اینکه نیاز به تأمین زمین برای ۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی هستیم، گفت: برای این حجم از مسکن حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار هکتار زمین لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.