با حکم رئیس قوه قضاییه:

رئیس حوزه قضایی فهرج منصوب شد

با حکم حجت الاسلام و المسلمین اژه ای، رئیس قوه قضاییه، بهجتی به عنوان رئیس جدیدحوزه قضایی شهرستان فهرج منصوب شد.

حمزه امیرمحمدی نسب، مدیر رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت: با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، امیرحسین بهجتی، رئیس سابق شعبه دوم دادگاه عمومی حوزه قضایی شهرستان نرماشیر به سمت رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج منصوب شد.

او افزود: آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی شهرستان فهرج امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه با حضور اسلامی، معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی شهرستان فهرج برگزار شد.

در حکم انتصاب رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج که به امضای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است:

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم، موفق و موید باشید.

بهجتی از سال ۱۳۹۳ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌های مختلف قضایی در شهر‌های نرماشیر و بروات به مردم خدمت کرده است.

 در این آیین ضمن قدردانی از رحمات مزیدی رییس سابق حوزه قضایی فهرج، امیرحسین بهجتی به عنوان رییس جدید این حوزه قضایی معرفی شد.

خدمت بی منت به مردم راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

محمدباقر اسلامی در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی فهرج گفت: مسئولیت‌ها در نظام دینی، یک امانت به شمار می‌رود و باید به مسئولیت‌ها از این منظر توجه شود.

او افزود: مسئولیت را اگر فرصتی برای خدمت بدانیم، مبتنی بر دیدگاه دینی است و یکی از نشانه‌های مسئولان خدمتگزار این است که افرادی که به مردم خدمت می کنند، خسته و ملول نمی‌شوند.

معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان بیان داشت: مردم همواره پای کار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و خواهند داشت. 

اسلامی خدمت جهادی را فارغ از توجه به ساعت کاری دانست و گفت: شهادت می‌دهم که همکاران قضایی دادگستری کل استان کرمان خدمت شبانه روزی را در اولویت کار خود دارند.

او افزود: مردم این روز‌ها در حوزه معیشت و اقتصاد مشکل دارند و مسئولان قضایی باید به کمک دولت آمده و برای توسعه اشتغال و حمایت از واحد‌های تولیدی اقدام کنند.

معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی به ویژه ریش سفیدان و متنفذان محلی نیز تاکید کرد و ادامه داد: در تمامی حوزه‌ها باید بر مبنای قانون حرکت کرده و زمینه رفع مشکلات مردم را فراهم آورد.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حوزه قضایی استان کرمان با ۵۰ درصد پست‌های قضایی و ۴۰درصد پست‌های اداری در حال ارائه خدمت به جامعه است.

او به برگزاری ۵ دوره کارآموزی قضایی در استان کرمان اشاره و بیان کرد: با برگزاری این دوره ها، مشکل خاصی در حوزه نیروی قضایی نداریم و ظرفیت‌های این حوزه در دست تکمیل است.

معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: در حوزه پست‌های اداری ۶۰ درصد پست‌ها بلاتصدی هستند که برای حل این مشکل طی پارسال، آزمون جذب نیروی انسانی اداری برگزار شده و برگزیدگان در حال طی مراحل قانونی هستند و در مجموع ۴۰ نفر برای حوزه‌های قضایی شرق استان کرمان جلب خواهد شد.

او  امنیت شرق استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: این امر به یمن هوشمندی مردم ایثارگر و تلاشگر این منطقه و به همت مسئولان حاصل شده است که اجازه شکل گیری منافذ فساد را نمی‌دهند.

اسلامی عملکرد شورا‌های حل اختلاف در شرق استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: ۸۶ درصد پرونده‌های قابل صلح و سازش در این حوزه قضایی به مصالحه ختم شده اند.

او با اشاره به استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی، ببان کرد: دشمن همواره مترصد است که جلوی پیشرفت و استقلال ملت ایران را بگیرد و برای مقابله با این توطئه دشمنان، مدیران باید خدمت بی منت به مردم را در اولویت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.