نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۲ در اردبیل افتتاح شد

دوازدهمین دوره نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۲) در اردبیل گشایش یافت.

دوازدهمین دوره نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۲) اردبیل با حضور استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی و غربی و اردبیل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل گشایش یافت.

این نمایشگاه که تا روز جمعه پانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت، ادارات مختلفی از جمله پارک علم‌وفناوری، دانشگاه آزاد اسلامی، تعدادی از بانک‌ها و اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های عرضه‌کننده دوربین‌های مداربسته، تجهیزات اداری، کامپیوتر و لپ‌تاپ حضور دارند.

شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۲) اردبیل در ۲۷ غرفه محصولات و توانایی های خود را در معرض دید بازدیدکندگان قرار داده اند.

نرم‌افزار و سخت‌افزار، قطعات و تجهیزات موبایل، آموزش و راهکاریابی، امنیت، شبکه و ارتباطات، بانکداری، تجارت و دولت الکترونیک، رباتیک، اینترنت، هوش مصنوعی، الکامپ گیم  (معرفی بازی‌های روز) و الکامپ تاک شامل برگزاری سمینارها، از جمله بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

علاقمندان می توانند هر روز از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۱ شب از نمایشگاه (الکامپ ۲۰۲۲) اردبیل بازدید و از مزایای این نمایشگاه که شامل جشنواره تخفیف و خرید با اقساط بلندمدت بدون ضامن و چک است، بهره مند شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.