مذاهب و ادیان در جمهوری اسلامی آزاد هستند

معاون مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی نه تنها با آزادی مذاهب و ادیان به هیچ عنوان مخالف نیست بلکه امنیت آنان را نیز فراهم می‌کند.

ماموستا محمد صالح هاشم آبادی معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه در نشست خبری مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظلوم‌ترین نظام حکومتی دنیاست گفت: جمهوری اسلامی نه تنها با آزادی مذاهب و ادیان به هیچ عنوان مخالف نیست بلکه امنیت آنان را نیز فراهم می‌کند.

عالم اهل سنت در باره اغتشاشات رخ داده در کشور اظهار کرد: اغتشاشات اخیر نشان داد که تجزیه طلبان برای شمال غرب و جنوب شرق کشور نقشه‌های شومی را تدارک دیده‌اند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی این نقشه ها، نقش بر آب شد.

ماموستا هاشم آبادی با بیان اینکه استکبار جهانی ساپورت مالی تجزیه طلبان را عهده دارد، گفت: عربستان سعودی برنامه‌های خاصی را برای گمراه کردن اهل سنت اجرا می‌کند که همه آن‌ها با هوشیاری مردم خنثی می‌شود.

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در مناطق کردنشین جنوب آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: مردم با خنثی کردن توطئه‌ها، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

ماموستا هاشم آبادی با تاکید بر اینکه اهل سنت ایران به هیچ عنوان سلفیت را نمی‌پذیرند، ادامه داد: اهل سنت ساکن در ایران به آگاهی کافی رسیده و از افراطیون حمایتی نمی‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمنان به دنبال کم رنگ کردن مراسم دینی و مذهبی هستند، افزود: هفته وحدت امسال باید بسیار پر شور‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.