اعزام ۱۴ تن از علمای اهل سنت آذربایجان غربی به کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

رئیس مرکز اسلامی آذربایجان غربی از اعزام ۱۴ عالم دینی از استان به کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام عسگر فعال آذر رئیس مرکز اسلامی آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های هفته وحدت در استان از اعزام ۱۴ عالم دینی اهل سنت از استان به کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی خبر داد.

وی اهمیت برگزاری جشن‌ها و مراسم هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام با محوریت مردم را خاطر کرد و گفت: روز‌های هفته وحدت با نام‌های مختلف از جمله پیامبر اعظم رهبری امت اسلام و استکبارستیزی زن و مواسات و همدلی، اتحاد ملی انسجام امت اسلام در حمایت از قدس و مبارزه اهل بیت محور اتحاد امت اسلامی تکریم مقام شهدا و ایثارگران مسجد و روحانیت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام فعال آذر با اشاره به اعزام ۱۴ تن از علمای استان به کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم هفته وحدت افزود: هر روز از هفته وحدت به نام یکی از شهدای شاخص اهل سنت نام گذاری شده است.

وی دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن وحدت در مساجد اهل سنت، همایش روحانیون شیعه و سنی، اعزام روحانی به مناطق مختلف، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محافل مولودی خوانی و شعر وحدت، برگزاری نشست هم اندیشی روحانیون شیعه و سنی، پخش مستند‌های وحدت از صدا و سیما و شرکت روحانیون اهل سنت در کنفرانس وحدت، را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.