پیگیری طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار

رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

سید علی موسوی دیشب پنج شنبه در نشست شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا و بخشداران بروجن که با حضور علی نیکزاد نایب رئیس کمیسیون مجلس برگزار شد، گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار پیگیری می‌شود.

رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی افزود: مناطق محروم علاوه بر مشکلات عامی که سایر مناطق دیگر دارند دارای مشکلات خاص زیربنایی است.


بیشتر بخوانید


وی، روستا‌ها را جزو مناطق محروم دانست و اضافه کرد: در این فراکسیون برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم برداشته می‌شود.

موسوی اظهار داشت: محرومیت در بروجن نباید وجود داشته باشد چرا که این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهمی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: زیرسازی راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا چند ماه آینده پایان می‌یابد، مراحل قانونی برای انجام قرارداد روسازی با قرارگاه خاتم‌الانبیا توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شود.

علی حیدری افزود: چهارمحال و بختیاری نیازمند نیوجرسی و خط‌کشی محور‌های مواصلاتی است که اعتبارات استانی پاسخگوی نیاز نیست و درخواست داریم برای استان اعتبار ویژه در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه درخصوص اجرای محور شهر کیان به طاقانک و شلمزار به گهرو بین دو دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختلاف وجود دارد، گفت: آمار تصادفات رانندگی در این محور‌ها بالا است باید کمک شود این دو پروژه به سرانجام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.