شورا‌ها یکی از ارکان مهم مردمی جمهوری اسلامی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورا‌ها یکی از ارکان مهم مردمی جمهوری اسلامی و تقویت این نهاد مدنی منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

غلامعلی حیدری در همایش شورای شهر و روستا با اشاره به اهمیت شورا‌های اسلامی شهر و روستا با اشاره به تداوم اجرای پروژه‌های حیاتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شورا‌ها کمک کنند ظرفیت‌های مردم پای کار بیایند و از ظرفیت شورا‌ها برای مشارکت‌بخشی مردم در پیشرفت استان استفاده شود.

وی افزود: شورا‌ها یکی از ارکان مهم مردمی جمهوری اسلامی و تقویت این نهاد مدنی منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

حیدری با اشاره به نقش شورا‌ها در شکل‌گیری حماسه‌های مهم سال گذشته به خصوص انتخابات اضافه کرد: تلاش‌ها و جلسه‌های قبل از انتخابات به خصوص تبیین چهره به چهره که با همت شورا‌ها انجام شد قابل تقدیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رفع برخی معارضان مهمترین اصل در پیشبرد نهضت ملی مسکن و جاده‌سازی استان به شمار می‌رود که امسال به عنوان یک راهبرد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب بر ضرورت جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوص در بخش‌های مختلف تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به ابلاغ ۱۱۳ درصد از اعتبارات سفر نخست رییس جمهور و اعضا هیات دولت در سال گذشته اظهار کرد: آب یکی از مهمترین چالش‌های چهارمحال و بختیاری بود که با تدبیر دولت سیزدهم بیشترین اعتبارات سفر به این بخش اختصاص یافت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن و تامین آب پایدار ۵۰ درصد از مردم این استان، آغاز روند آبگیری سد باباحیدر بعد از ۱۴ سال، جهاد آبرسانی و رساندن آب به روستا‌ها از مهمترین طرح‌های برزمین مانده این استان بود که با همت دولت سیزدهم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دومین اقدام مهم دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری را تخصیص بیشترین اعتبار به جاده‌سازی است، افزود: جاده مهمترین زیرساخت توسعه هر استان به شمار می‌رود که به خوبی این اصل در استان از سوی دولت جهادی و مردمی مورد توجه قرار گرفت.

حیدری اضافه کرد: چهاربانده کردن بیشتر محور‌های ارتباطی و استفاده از ظرفیت ماده ۲۳ از مهمترین رویکرد‌های استان در بحث جاده سازی در چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری، اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال برای راه‌آهن و افزایش شمار پرواز‌های فرودگاه شهرکرد را از دیگر دستاورد‌های دولت در استان عنوان کرد.

وی با اشاره به صدور ۸۰ مجوز گردشگری در استان گفت: توسعه گردشگری و همچنین استفاده از ظرفیت هلدینگ‌های بخش خصوصی از مهمترین رویکرد‌های استان در امسال است.

حیدری افزود: با وحدت، انسجام، حرکتی انقلابی و بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تاکنون برای رفع نیاز‌های استان گام‌های اساسی برداشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار