نگاه ویژه فدراسیون به شاگرد زرنگ کشتی

رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به مازندران که شاگرد زرنگ کلاس کشتی است، دارد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی مسابقات جهانی صربستان، گفت: برای اینکه کشتی مازندران بیش از پیش رو به جلو حرکت کند و به سیر صعودی خود ادامه دهد باید در ۴ حوزه خوب کار کنیم.

او افزود: حوزه اول وزارت ورزش است که باید کمک کند تا سالن‌های ورزشی در استان افزایش پیدا کرده و فدراسیون را نیز از نظر بودجه‌ای و مالی کمک کند.

دبیر گفت: حوزه دوم فدراسیون کشتی است که نگاه ویژه‌ای به مازندران دارد مازندران شاگرد زرنگ کلاس کشتی است و از این رو فدراسیون همیشه در بخش‌های مختلف نگاه خاص و ویژه به این استان داشته است.

او افزود: حوزه سوم قهرمانان هستند، اول خانواده قهرمان که باید مواظب باشند قهرمانان با هرکسی دوست و رفیق نشوند.

دبیر گفت: حوزه چهارم هم استانداری محترم مازندران است، همانطور که دریای خزر، جنگل‌های مازندران و کشاورزی برای مازندران مهم است کشتی هم جزیی از فرهنگ مازندران است، از آقای استاندار، فرمانداران و شهردار‌های مازندران می‌خواهم که کشتی دراولویتشان باشد. بررسی شود و به باشگاه‌ها از نظر زیرساختی رسیدگی کنند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره عسگری محمدیان رئیس هیات سابق کشتی مازندران، افزود: وی نایب قهرمان جهان و المپیک است و مربی من در مسابقات جهانی سال ۱۹۹۹ بودند. روزی که محمدیان رئیس هیات شدند خیلی‌ها در مازندران با من بد شدند. باید قبول کنیم کشتی دارد یک پوست اندازی جدی می‌کند و این قطار با سرعت در حرکت است.

او گفت:توقع من این است رئیس هیات‌ها محکم‌تر قدم بردارند و بابت همین مسائل با ایشان قطع همکاری کردیم، ولی احترام ایشان به عنوان یک قهرمان بزرگ و ارزنده بر ما واجب است.

دبیر گفت: در آینده هم شاهد تغیرات در هیات‌های دیگر استان‎‌ها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار