نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان قم برپا می‌شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در عرصه تولید، دانش بنیان و اشتغال استان خبر داد.

به نقل از  استانداری قم، زینب عبدالهی،مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان قم گفت: جلسات مختلفی در این زمینه با متولیان و غرفه‌داران نمایشگاه برگزار و مقرر شد این نمایشگاه از روز سوم تا ششم آبان ماه در محل سابق نمایشگاه‌های دائمی استان قم واقع در انتهای خیابان امام موسی صدر برپا شود.

او افزود:این نمایشگاه با رویکرد حمایت از کسب‌وکارهای خانگی در پنج گروه شامل شرکت‌های دانش بنیان، تولیدکنندگان صنایع غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک و لوازم‌آرایشی در راستای حمایت از زنان تولیدکننده استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم بیان  کرد: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان برای بهتر دیده‌شدن‌ دست‌آوردهای خود، در کارگاه‌های آموزشی که به‌ همین‌ منظور پیش‌بینی‌شده شرکت کنند و اداره کل امور زنان و خانواده استانداری نیز آمادگی استقبال از هرگونه ایده برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه را دارد.

او اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن توجه به نظم در برپایی نمایشگاه، همکاری خود را جهت برگزاری مناسب و ارائه بهتر خدمات به بانوان استان به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار