۲۰۰ نفر در اغتشاشات بوشهر بازداشت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی لیدرهای اصلی اغتشاشات بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.

اکبر پورات صبح امروز در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی‌ها در ‌استان بوشهر گفت: در این استان "فتنه و اغتشاشات" اخیر‌ به‌خوبی مدیریت شد و وضعیت امنیتی بسیار مطلوبی داشتیم به‌نحوی که به کسی آسیبی ‌نرسید.

او با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر از اغتشاشگران در چند روز گذشته در سطح استان بیان کرد که لیدر‌های اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی از سوی نیرو‌های امنیتی دستگیر خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه "فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد، ولی با اقدامات به‌موقع مشکل خاصی را شاهد نبودیم"، عنوان کرد که تعدادی از افراد در ارتباط با برخی تجمعات کوچک چندنفره در استان بوشهر بازداشت شدند، که اغلب این افراد آزاد شده‌اند و لیدر‌های اصلی بازجویی شده‌اند.

او با ابراز اینکه "در حوادث اخیر استان فوتی و مجروح نداشتیم"، بیان کرد که اقدامات خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی در استان بوشهر، نسبت به دیگر استان‌ها از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی داشت.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رشوند
۲۲:۲۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
فقط با اصلاح کارکنان اداره جات وانتخاب شایستگان میتوان از انقلاب حمایت کرد
مردم از بی عدالتی رنج میبرند