مدیرعامل پتروشیمی اروند:

سازمان در همه ابعاد باید توسعه متوازن یابد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با تاکید بر توسعه‌ی متوازن سازمان در همه‌ی ابعاد، خانواده‌ی متعالی را توسعه دهنده یک سازمان موفق دانست.

محمدرضا کریمی گفت: به معنای واقعی همه‌ی ما کارکنان شاغل در شرکت - یک خانواده بزرگ هستیم و بسیار بیشتر از آن‌که در کنار خانه باشیم، بهترین روز‌ها و سال‌های عمر را درکنار یکدیگر در مجتمع سپری کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند می گوید: آنچه هلدینگ بر شرکت‌ها تکلیف کرده است را انجام داده‌ایم و خواهیم داد، و مضاف بر آن بر اساس شرایط سازمان تصمیم گیری‌هایی خواهیم داشت تا با رعایت قوانین و مقررات به تعالی خانواده‌ها و رفع مشکلات در ابعاد مختلف بیش از پیش بپردازیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت فعال شدن بانوان در عرصه‌های گوناگون مجتمع و رفع موانع پیش رو، موفقیت‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و.. را در دسترس خواند و گفت: نماینده بانوان را دارای جایگاه ویژه می‌دانیم و باید بانوان در انتخاب نماینده دقت کافی داشته باشند تا با مطالبه‌گری در چارچوب قانون، موانع فعالیت‌های بانوان را رفع و مسیر پیشرفت آنان را هموار کند.

به گفته کریمی توانمندی افراد است که جایگاه و مسیر پیشرفت آنان را مشخص می‌کند و نوع قرارداد در پیشرفت افراد در سازمان تاثیری نخواهد داشت.»
 یکدیگر خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.