هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان

امام جمعه آبادان هدف دشمن را ایجاد تفرقه میان مسلمانان خواند و گفت : مومنان باید در برابر توهین به مقدسات دینی موضع جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و  امام جعفر صادق (ع)  گفت : نقشه‌ دشمنان ایجاد تفرقه در میان وحدت مسلمان است و انسان های مومن در عین تاسی به اخلاق نبوی باید در برابر توهین به مقدسات اسلامی موضع جدی بگیرند.

او وحدت بین مسلمانان و پیروی از سیره و اخلاق نبوی را عامل مهم یکپارچه شدن امت رسول‌الله دانست و گریزی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام زد و گفت : نباید دولت و مسئولان از مسائل اصلی مردم غفلت کنند و درگیر اینگونه حوادث شوند چرا که جواب آن‌ها را خود ملت ایران می‌دهند.

خطیب جمعه آبادان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: برای پرورش دانش آموزانی مومن و متعهد ، ️مدرسه به تنهایی نمی‌تواند از عهده تربیت کودکان و نوجوان برآید و خانواده‌ها نیز باید در کنار معلمان  و مسئولان تعلیم و تربیت باشند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اصلاح شبکه فاضلاب کمترین خواسته‌ای است که مردم خوزستان دارند گفت: هفته گذشته ما شاهد اجرای عملیات طرح تکمیلی فاضلاب در آبادان و خرمشهر بودیم و تقاضای ما این است که نظارت‌ها دقیق باشد و مکان‌هایی که نیاز به تغییر شبکه آب دارد نیز اصلاح شود.

همچنین همزمان با ۹۰۰پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور جشن مهر و کرامت در مصلای آبادان به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.