افشاریان: قبول دارم نبود سیستم کمک داور ویدیویی داوران را اذیت می‌کند

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:تا چند روز آینده جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و تصمیمات بزرگی در مورد سیستم کمک داور ویدیویی می‌گیریم.

خداداد افشاریان پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال در خصوص حضورش در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: به اینجا آمدم تا هم دل خودم برای قضاوت قرص باشد، هم اینکه حیدری داور بزرگ این مملکت و داور فیفا است. آمدم قوت قلبی به داوران بدهم با توجه به رفتارهای هفته گذشته استقلال و ذوب‌آهن آمدم که خودم باشم و به روند بهتر قضاوت کردن این بازی کمک کنم.

رئیس کمیته داوران در خصوص مسائل داوری و اینکه نبود سیستم کمک داور ویدیویی فوتبال ایران را اذیت می‌کند و همه ناراحت هستند، گفت: خودم این را قبول دارم. شاید داوران و کمک داوران‌مان می‌توانند بهتر قضاوت کنند. در قضاوت انسان اشتباه وجود دارد و شکی در این نیست. حلقه گم شده داوری ما سیستم کمک داور ویدیویی است. ان‌شاءالله تا 2-3 روز آینده جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و تصمیمات بزرگ و خوبی در مورد سیستم کمک داور ویدیویی می‌گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
چرا همه اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس است و به ضرر استقلال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۱
چطور است که اشتباهات داوری در این نه هفته به نفع پرسپولیس است و به ضرر استقلال می باشد این مشکوک نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۱
چه امدنی بود که باز هم پنالتی استقلال را داور نگرفت وقتی یک عده عمله خیابانی را بجای داور جا کرده اید که تا میتوانند بر علیه این تیم سوت بزنند از کمک داور ویدئویی چه بر می اید
آخرین اخبار