توزیع بیش از ۱۱۰۰ سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند استان سمنان

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از توزیع بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ سبد کالا در ۶ ماه نخست امسال بین خانواده زندانیان نیازمند این استان خبر داد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در زمینه اقدامات ۶ ماه نخست سال انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت‌های پس از خروج استان سمنان، اظهار کرد: تعداد کل زندانیانی که توسط خیران و مشارکت انجمن‌ها آزاد شده‌اند، بیش از ۳۳ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه حمایت از زندانیان در این ۶ ماه کمک‌های نقدی و غیر نقدی زیادی را به خانواده‌های نیازمند زندانیان ارائه کرده‌ایم، افزود: مجموعه انجمن حمایت از زندانیان و مرکز مراقبت‌های پس از خروج سازمان زندان‌ها این اقدامات را انجام می‌دهند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از توزیع بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ سبد کالا به ارزش ریالی بیش از پنج میلیارد ریال در ۶ ماه نخست امسال بین خانواده زندانیان نیازمند این استان خبر داد و عنوان کرد: در کنار توزیع سبد کالا، کمک‌های نقدی و غیر نقدی و توزیع پوشاک مناسب برای خانواده‌های نیازمند در این مدت در دستور مرکز مراقبت بوده است.

کهربایی با بیان اینکه با اعطای مستمری به خانواده مددجویان نیازمند در جهت رفع مشکلات آن‌ها بر خواهیم آمد، تصریح کرد: در ۶ ماه نخست سال، بیش از ۶۰۵ خانواده از مستمری برخوردار شده‌اند و پیگیری مشکلات آن‌ها نیز از سوی مشاوران و کارشناسان مددکاری صورت گرفته است.

وی اهدای جهیزیه و اقدامات درمانی را از دیگر خدمات مرکز مراقبت‌های پس از خروج دانست و اضافه کرد: در این مدت بیش از پنج سری جهیزیه و ۱۷ مورد پرداخت هزینه بستری و درمان خانواده‌های نیازمند و همچنین توزیع کالا‌های اولیه زندگی بین خانواده‌های نیازمند به‌صورت مستمر انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار