تنها پرداخت های بیمه سلامت به مراکز درمانی بروز است

رئیس یک بیمارستان خصوصی در کرمان گفت: تنها بیمه ای که پرداخت هایش به بخش خصوصی بروز است، بیمه سلامت است.

یوسفی نماینده بیمارستان‌های خصوصی استان کرمان درهمایش اصحاب سلامت گفت: ماهانه ۴۰۰ هزارنفر مراجعه به بیمارستان‌های غیر دانشگاهی است ومتوسط هزینه ۵۰ میلیارد در ماه بیمه به مراکز غیردانشگاهی می‌پردازد.

او گفت: پزشک دربیمارستان دولتی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در غیردانشگاهی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق دارد.

یوسفی بیان کرد: کرمان ازبنیه پزشکی بسیاربالایی برخوردار است، اما مساله‌ای که وجود دارد در خصوص بیمه تامین اجتماعی، وقتی درمجلس مصوب می‌شود هزینه کارکنان شاغل یابازنشسته تامین اجتماعی را ۵۷ درصد افزایش دهند چرا بیمارستان طرف قراردادش را در نظر نمی‌گیرند.

رئیس یک بیمارستان خصوصی در کرمان اظهار کرد: مساله‌ای که وجود دارد، ما ۷۰ درصد حقوق مان افزایش یافته درحالی که ۱۰ درصد به تعرفه حرفه‌ای پزشکان ما اضافه شده است و گلایه ما این است که چرا با واقعیت‌های موجود، از نظر رقمی و ریالی توجه نمی‌شود.

او تصریح کرد: دستگاه سی پی آر که برای نجات انسان هاست در سال ۹۶ ما ۹۶ میلیون خریدیم وچندسال بعد ۴۰۰ میلیون شد و امسال ما مجبوریم این دستگاه را ۶ میلیارد تومان بخریم.

یوسفی گفت: باید نگاه ویژه به خدمات پزشکان داشت تا سلامت ارتقا پیدا کند.

رئیس یک بیمارستان خصوصی در کرمان گفت:بیمارستان‌های خصوصی درحال مرگ ونفس نفس زدن هستند.

او افزود: بیمه سلامت تنها دوماه در پرداخت به بیمارستان‌های خصوصی عقب است و این شرایط بسیار خوبی است وما از بیمه سلامت قدردانی می‌کنیم.

یوسفی اظهارکرد: یک بیمه اکنون درشهرکرمان ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکارماست و ۲۰ میلیارد طلب دارد که مجموعا می شود ۸۰ میلیاردتومان بدهی این بیمه، یک بیمارستان خصوصی نیز ۷۱ میلیارد تومان ازبیمه‌ها طلب دارد حال چگونه سرپا بمانیم و امکان ارائه خدمت داشته باشیم.

او تاکید کرد:هفته گذشته استاندار یزد باخوشحالی گفت ۶۵ درصد بستری‌های بیمارستانی یزد از خارج از استان هستند ما درکرمان چرا گردشگری سلامت جدی نمی گیریم.

یوسفی با اشاره به کمبود بسیار زیاد پرستار در استان گفت: باید فکری برای تربیت نیروی پرستاری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار