اعزام مشمولان وظیفه عمومی چهارمحال و بختیاری به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از اعزام مشمولان این دستگاه از روز یکشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۱ از شهرکرد به مراکز آموزشی خبرداد.

سرهنگ مجید بهمنی اظهار داشت: مشمولان پایه خدمتی آبان ماه ۱۴۰۱ که از چهارمحال و بختیاری به خدمت اعزام می‌شوند بایستی در تاریخ تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس شهرکرد، منظریه، جاده دانشگاه آزاد جنب ساختمان پلیس راهور مراجعه تا به خدمت اعزام شوند.

وی افزود: مشمولان وظیفه عمومی قبل از ورود به مراکز آموزشی، بهداشت فردی مانند کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و... را رعایت کرده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و اقلام بهداشتی مورد نیاز مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست‌ها را به همراه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ بهمنی اضافه کرد: خانواده‌ها برای بدرقه مشمولان از حضور و استقرار در محل اعزام جدا خودداری نمایند.

وی گفت: به مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع رسانی شده تا مواد غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند.

سرهنگ بهمنی اظهار داشت: همچنین اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و... را همراه خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: مشمولانی وظیفه عمومی که تمایل دارند خودشان به مرکز آموزشی تعیین شده مراجعه کنند می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به این مرکز معرفی کنند.

سرهنگ بهمنی ادامه داد: از اعزام مشمولانی که هیچ کدام از دز‌های واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، به مراکز آموزش خودداری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار