روز شمار سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران؛

مروری بر آنچه که در سومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه گذشت

سومی روز از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور تعدادی از مسئولین، هنرمندان و جوانان برگزار شد.

سومین روز از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با نمایش فیلم‌های متنوع از ژانر‌های گوناگون در پردیس سینمایی ملت برگزار شد که فیلم‌های داستانی با استقبال جوانان و بزرگسالان همراه بود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در روز سوم  با حضور مخاطبان، برخی از مسئولین از جمله سیدمهدی جوادی مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، روح الله سهرابی مدیر کل اداره نظارت بر عرضه و نمایش فیلم‌های سینمایی، اصغر فارسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نادر فلاح، امیرعباس ربیعی، فرود عوض پور، مهدی ایل‌بیگی، محمد حمزه‌ای، و برخی از فیلمسازان و هنرمندان سینمای کوتاه و بلند

در سومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه

 سومین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران در حالی که در آخر هفته برگزار شد، با استقبال خوب تماشاچیان همراه بود؛ به طوریکه مخاطبان جشنواره برای تماشای فیلم‌ها در صف‌های طولانی به انتظار دریافت بلیط  بودند.

همچنین فیلم‌های «ازینجا باز شود»، «مریضخانه مرکزی»، «نحسی»، «نگران من نباش»، «نوشابه مشکی» تا پایان روز دوم جشنواره فیلم کوتاه تهران، جزء فیلم‌های منتخب آرای مردمی شده اند.

در سومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه

برگزاری نشست‌های تخصصی در ساعات ابتدایی روز

نشست تخصصی احمدرضا درویش با موضوع کارگردانی توانست توجه فیلمسازان و مخاطبان را جلب کند. درویش در این نشست گفت: تا وقتی وضع فیلم رستاخیر مشخص نشود درباره آن صحبت نمی‌کنم. گرچه قول‌هایی درباره این فیلم دادند، اما این فیلم همچنان وضعیت نامشخصی دارد.

او افزود این فیلم در پلتفرم‌های خارجی در حال عرضه بین‌المللی است و صبر من زیاد است و می‌دانم  بالاخره اکران می‌شود.  بالاخره فیلم از کشو درمی‌آید و دیده می‌شود ترجیح می‌دهم انتقال تجربه کنم، اما درباره رستاخیز صحبت نکنم.»

پردیس سینمایی ملت

انتخاب هیات داوران

روز گذشته سرانجام هیات داوران بخش فیلم‌های داستانی هم معرفی شدند و حالا قرار است محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را قضاوت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار