دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی

فرشید خیبری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی دیدار کرد.

در دیدار مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، زمینه‌های همکاری در راستای بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی برای انعکاس فعالیت‌های حوزه نفت و گاز مورد بررسی قرار گرفت.

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از وجود این سطح از توانمندی در حوزه نفت و گاز در خراسان رضوی گفت: صدا و سیما نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان دارد.

او افزود: صدا و سیما می‌تواند با تولیدات رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف نمایشی، مستند، گزارش خبری، برنامه‌های گفتگو محور، برنامه‌های رادیویی علاوه بر به تصویر کشیدن توانمندی ها، دستاورد‌ها و همچنین زحمات متخصصان و سختی کار در مناطق عمیاتی در راستای صرفه جویی انرژی و حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی بسیار موثر باشد.

شرکت شرق تنها تولید کننده گاز طبیعی در شمال شرق کشور است

فرشید خیبری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با تاکید بر اهمیت و جایگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق کشور گفت: شرکت شرق تنها تولید کننده گاز طبیعی در شمال شرق است که وظیفه تامین گاز شش استان کشور را بر عهده دارد.

او ضمن تشریح برخی از اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در حوزه‌های مختلف فنی- عملیاتی، مسئولیت‌های اجتماعی، مباحث فرهنگی و نیز اقتصاد مقاومتی به دستاورد‌ها و توانمندی‌هایی رسیده است و نقش خاص رسانه ملی در به تصویر کشیدن این دستاورد‌ها و توانمندی‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ادامه داد: تعامل و استفاده از ظرفیت رسانه ملی جهت انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه انرژی، همواره مورد تاکید ویژه بوده است و این مهم به گونه ایست که در مصوبه شورای راهبردی روابط عمومی‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابعه، بر این مورد تاکید خاص شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.