در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بدهی ۱۳۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به طور کلی بیمارستان ها و مراکز درمانی خدمات، دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری می کنند.

رضا زندی گفت: در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی حدود ده هزار میلیارد تومان به بیمارستان های کشور و ۱۳۰۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بدهکار است و بیش از یک سال است که بدهی خود را پرداخت نکرده است. اگر طلب بیمارستان ها و مراکز درمانی دچار تاخیر طولانی مدت شود، این موضوع سبب می شود تا به صورت خود به خود ارائه خدمت دچار اختلال شود.

 به گفته وی به طور کلی بیمارستان ها و مراکز درمانی خدمات، دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را به صورت نقدی خریداری می کنند و اگر طلبشان با تاخیر پرداخت شود، از نظر نقدینگی و جایگزینی تجهیزات پزشکی و دارو و غیره دچار مشکلاتی خواهند شد.

او گفت: در حال حاضر تمام بیماران تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی علی رغم بدهی زیاد این صندوق بیمه گر به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان ها پذیرش و در صورت نیاز بستری می شوند و عدم پذیرش بیماران به دلیل انباشت بدهی نادرست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Finland
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۱
جدی - مبلغش خیلی بالاست
اقا فقط حق بیمه ها رو افزایش ندید چون دولت وقتی بدهی داره پول بدهی رو از مردم میگیره من یک خواهشی که دارم ایندفعه از شرکت فولاد بگیرید
آخرین اخبار