آغاز همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک با حضور میهمانان داخلی و خارجی

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک با حضور میهمانان کشوری و خارجی آغاز به کار کرد.

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران سراسر کشور و میهمانان کشوری و خارجی امروز در اراک آغاز به کار کرد و در روز‌های چهارم و پنجم آبان ماه در شهر اراک برگزار می‌شود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی ریاست شورای سیاست‌گذاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری اراک است و ستاد اجرایی این همایش را شهردار اراک برعهده داشته و مسئولیت دبیرخانه این همایش نیز با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک است.

سیدفرامرز مهاجرانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: علاوه بر سرمایه‌گذاران استانی و کشوری و مسئولان کشوری، تعدادی از سفرا و شهرداران خارج از کشور به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر اراک دعوت شده‌اند.

مهاجرانی افزود: نشان دادن ظرفیت‌های شهر اراک در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که در جریان آن پروژه‌های متعددی در حوزه‌های حمل‌ونقل و محیط زیست، تجارت و گردشگری، فرهنگ و هنر برای سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

او اضافه کرد: حدود ۱۵ پروژه مهم و بزرگ در شهر اراک طراحی شده است که کتابچه آن روز‌های چهارم و پنجم آبان‌ماه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری توزیع خواهد شد و در روز دوم سرمایه‌گذاران می‌توانند از طرح‌ها بازدید کنند تا با اشراف کامل به موضوعات، خود را برای امضای تفاهم‌نامه آماده کنند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک تصریح کرد: شهرک سلامت، نمایشگاهی دائمی صنعت، نمایشگاه دائمی ساختمان، مجتمع انبوه‌سازی ۱۲۰ واحدی، نمایشگاه دائمی گل و گیاه شهر، استخراج انرژی از پسماند، پروژه‌های قدیمی و نامی شهر همچون دره‌گردو، بام اراک و پارک جنگلی شهید باهنر از جمله طرح‌هایی است که برای سرمایه‌گذاری در این همایش به میهمانان ارائه خواهد شد.

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران سراسر کشور در روز‌های چهارم و پنجم آبان ماه در شهر اراک برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.