داراب بارگاهی:

۸۵۰ بیمار خاص در بوشهر نشان‌دار شده‌اند

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تاکنون ۸۵۰ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج استان بوشهر نشان‌دار شده‌اند و خدمات مرتبط با بیماری خود را رایگان دریافت می‌کنند.

داراب بارگاهی در هفته بیمه سلامت از تشکیل صندوق بیماران خاص و پوشش هزینه درمانی ۲۶ نوع بیماری خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت:  ایجاد صندوق ویژه این بیماران اقدامی بی سابقه و قرار است در گام دوم تعداد نوع بیماری‌های تحت پوشش این صندوق افزایش یابد.

بارگاهی بیان کرد که دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت و خدمات درمانی عموم مردم دارد و تلاش می‌شود تا به فرموده مقام معظم رهبری، ما میخواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد.

او می‌گوید: طی اقدامات انجام شده تاکنون ۸۵۰ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج استان بوشهر نشان دار شده اند و خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی مرتبط با بیماری خود را رایگان دریافت می‌کنند.

بارگاهی عنوان کرد که تا کنون بیماران پنج گروه هموفیلی، دیالیزی، تالاسمی، پیوندی و ام اس به عنوان بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش حمایت‌های بیمه‌ای قرار داشتند که اکنون بیماری‌های گروه‌های سکته مغزی، سرطان‌ها، بیماری‌های اس ام‌ای (عصبی - عضلانی) و ان تی اس (ژنتیکی متابولیکی) نیز به آن افزوده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.