پیشرفت‌های ایران نشانه اقتدار و تهدیدی برای دشمنان است

امام جمعه یاسوج گفت: پیشرفت‌های ایران سبب اقتدار ایران و خرسندی دوستان ما و تهدیدی برای دشمنان ایران اسلامی است.

آیت الله حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به ساخت موشک هایپرسونیک توسط سپاه پاسداران گفت: این موشک ۵ برابر سرعت صوت حرکت می‌کند و سپر موشکی که بتواند آن را رهگیری کند، ساخته نشده است.

او ساخت این موشک را جواب یاوه گویی‌های آمریکا بعد از تهدید ایران دانست و افزود: ساخت موشک قائم با سوخت جامد با برد ۱۲ هزار کیلومتر می‌تواند ماهواره نظامی را در آسمان ساقط کند.

آیت الله حسینی با اشاره به نفوذ و اقتدار ایران در مناطق مختلف جهان، ادامه داد: این موشک امروز در جهان همتا ندارد و پیامی روشن برای آمریکا، اسرائیل و آل سعود دارد.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران سبب اقتدار ایران و خرسندی دوستان ایران و تهدیدی برای دشمنان ایران است، گفت: امروز اگر جمعیت محدودی اقدام به اغتشاش می‌کنند با سیب عظیم ملت مواجه می‌شوند و از صحنه پاک شدند.

آیت الله حسینی به ترس آمریکا از هرگونه اقدام نظامی اشاره کرد و ادامه داد: امروز رسانه‌های صهیونسیتی به ترس مقابله آمریکا با ایران اشاره می‌کنند.

او به اظهارات جان بولتون مبنی بر رساندن اسلحه به دست اغتشاش گران برای استفاده در این تجمع‌ها اشاره کرد و گفت: با این اقدامات کاری از پیش برده نخواهد شد، زیرا اگر اغتشاشگری دست به اسلحه ببرند نابود خواهند شد.

امام جمعه شهر یاسوج اضافه کرد: در مواقعی که اگر قتلی رخ داده و قصد صلح و ساز دارند مبالغی چندین میلیاردی توسط افراد مطرح می‌شود تا فرد بخشیده شود، اما مبالغ میلیاردی توان پرداخت ندارند و همچنان سال‌های سال درگیری‌ها و ناراحتی ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.