امام جمعه ارومیه:

ایران در حال پیشرفت است و توطئه ها نمی‌تواند به اقتدار کشور خدشه وارد کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دشمن از اغتشاشات در ایران حمایت کرد و هدایت اغتشاشات را عده‌ای اراذل و اوباش برعهده داشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمن از اغتشاشات اخیر در ایران تمام قد حمایت کرد، گفت: لیدری و هدایت اغتشاشات را عده‌ای اراذل و اوباش برعهده داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با تاکید بر اینکه دشمنان با تمام توان خود از اغتشاشات ایران پشتیبانی کردند، افزود: اغتشاشات با خواست خدا و هوشیاری مردم خنثی شد و دشمنان ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از جمهوریت نظام اسلامی وحشت زده است، اظهار کرد: آنان در طول تاریخ از موقعیت جغرافیایی و دارایی‌های ایران در هراس بودند و امروز نیز تمامی تلاش خود را برای ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته‌اند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: نیروی نظامی با اقتدار و هوشمندی تمام توانست با دفاع از امنیت کشور، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به اینکه بین اغتشاش و اعتراض تفاوت آشکاری وجود دارد، گفت: نام حوادث تلخ اخیر را نمی‌توان اعتراض گذاشت چرا که اعتراض اصول خاصی دارد که رعایت نشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی از مردم استان به خاطر حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کرد و گفت: مردم ایران وضعیت موجود را درک کرده و با حضور گسترده نشان دادند که پایبند آرمان‌های انقلاب هستند.

دشمن ناچار به ایجاد اغتشاش در ایران بود

وی با بیان اینکه دشمن ناچار به ایجاد اغتشاش در ایران بود، افزود: دشمنان پس از شکست در تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران و ناتوانی در به کرسی نشاندن حرف شان در برجام، ناچار به دامن زدن به اغتشاشات شدند.

امام جمعه ارومیه هدف اصلی اغتشاشات را انحراف دولت از مسیر خدمت رسانی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد اضطراب در مسوولان برای انحراف مسیر بودند.

دشمن ۴۰ سال است که شعار می‌دهد

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمن توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد، گفت: دشمنان ۴۰ سال است که فقط شعار می‌دهند و رجز خوانی آنان پوچی بیش نیست.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار احمدی مقدم، اظهار کرد: سردارانی همچون احمدی مقدم و سلیمانی سبب اقتدار نظام ایران و امنیت در کشور شدند که باید اقدامات آنان را پاسداشت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به اهمیت دین اسلام به کتاب و کتاب خوانی، تاکید کرد: دین اسلام به علم اندوزی بهای ویژه‌ای داده که باید در نظام اسلامی نیز سرمشق مسوولان امر قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه افزود: متاسفانه احساس بر این است که کتابخوانی در جامعه کم رنگ شده که در این بین خانواده، دانشگاه و آموزش و پرورش برای جبران آن وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
خوشم میاد هر وقت میام باشگاه خبرنگاران جوان احساس میکنم به بهشت رفته ام انقدر همه چیز گل و بلبله که انگار نه انگار که در ایران زندگی میکنیم آفرین برشما با این همه هنر