آغاز رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در استان مرکزی

مرحله استانی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان مرکزی آغاز به کار کرد.

مرحله استانی چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی به صورت همزمان با سراسر کشور از امروز با حضور تیم‌های شهرستانی در اراک آغاز شد و تا ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین افتتاحیه این رویداد گفت: این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در ۳ بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزار‌های تلفن همراه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، حضور دارند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های مهم امروز فضای مجازی تولید محتوای فاخر و اثر گذار است، افزود: با توجه به اهمیت محتوای دیجیتال، بسیج با برنامه در این راستا ورود کرده و تولید محتوای کیفی و جریان ساز از سوی فعالین انقلابی در قالب جشنواره‌ها و رویداد‌های تخصصی در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.

او اضافه کرد: رویداد سالانه تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و کشف استعداد‌های جوان بسیجی، جذب ایده‌های برتر، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و ارتقای توانمندی بسیجیان برگزار می‌شود و گفتمان سازی با محوریت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در فضای مجازی مهمترین رویکرد باید باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به جنگ شناختی دشمنان که یکی از ابعاد آن به انحراف کشاندن ذهن جوانان و مردم است و امیدآفرینی یکی از الزامات مهم امروز است و بسیجیان باید فضای مجازی را به نفع ارزش‌های انقلاب اسلامی مدیریت کنند و همانگونه که بسیج از دل تهدیدات فرصت‌های بزرگ خلق کرده امروز باید در فضای مجازی منشأ تحول آفرینی و اقدامات بزرگ باشد.

او ادامه داد: استان مرکزی در برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال طی سال‌های اخیر خوش درخشیده و توانسته رتبه‌های خوبی کسب کند که سال گذشته دو تیم از استان به مرحله کشوری راه پیدا کرد و تیم استان به عنوان جوان‌ترین تیم برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت و به فضل الهی امسال هم رتبه‌های برتر کسب خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.