پدر شهید جعفری به دیار باقی شتافت

حاج اسماعیل جعفری پدر شهید عقیل جعفری دعوت حق را لبیک گفت.

حاج اسماعیل جعفری پدر شهید عقیل جعفری از شهدای عملیات بیت المقدس از شهدای استان مرکزی دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پی درگذشت این پدر شهید پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج بزرگ مرد مجاهد پرور مرحوم حاج «اسماعیل جعفری» پدر ارجمند شهید «عقیل جعفری» از شهدای والامقام عملیات بیت المقدس موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش‌های آن عزیز در تربیت فرزندی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت و حماسه آفرینی‌های کم نظیر خود به عنوان بسیجی گردان جانبازان روح‌الله (قدس سره) تیپ ۷، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)؛ پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را به ویژه در استان شهید پرور مرکزی و شهرستان اراک به اهتزاز در آورد، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای کشور در نیل به قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

فقدان آن انسان وارسته را به بیت معظم شهید جعفری و آحاد مردم شریف و انقلابی شهر اراک تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش و برای مصیبت دیدگان مکرم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌جویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.