ارزیابی عملکرد و آسیب‌شناسی تمامی برنامه‌ها پس از اجرا در دستور کار قرار بگیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید ارزیابی عملکرد و آسیب‌شناسی تمامی برنامه‌ها پس از اجرا در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این آسیب‌شناسی می‌تواند چراغی راهی باشد تا عملکرد بهتری در گردامیداشت مناسبت‌ها و یوم‌الله‌ها داشته باشیم.

محسن حسین‌میرزایی ۲۸ آبان‌ماه در جلسه ارزیابی عملکرد ستاد یوم‌االله ۱۳ آبان در استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد مطلوب این ستاد، اظهار کرد: استکبارستیزی جزو مولفه‌های اصلی و اساسی اسلام از صدر تا تاکنون است و این مسئله از گفتمان‌های انقلاب اسلامی نیز محسوب می‌شود، هرکجا به استکبارستیزی توجه جدی صورت گرفت، جامعه به سمت پویایی رفت و هرجا غفلت شد، سیلی خوردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: استکبارستیزی هیچ‌گاه در نظام جمهوری اسلامی کمرنگ نخواهد شد، امسال نیز در یوم‌الله ۱۳ آبان احساس کردند که باید به میدان بیایند، راهپیمایی امسال متفاوت‌تر بود و همه اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان حضور پیدا کردند، حضور پرشور و شعور بود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم علت حضور آن‌ها در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بود، گفت: مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امامان علاقه‌مند هستند و این مسئله را با حضور خود به اثبات رسانند، تلاش‌های همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این روز قابل تقدیر است.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه باید ارزیابی عملکرد و آسیب‌شناسی تمامی برنامه‌ها پس از اجرا در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این آسیب‌شناسی می‌تواند چراغی راهی باشد تا عملکرد بهتری در گردامیداشت مناسبت‌ها و یوم‌الله‌ها داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در ۵ آذر، عنوان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز تنومند‌تر می‌شود، امام خمینی (ره) فرمودند تا بسیج است، نظام جمهوری اسلامی مورد تهدید واقع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همگان باید قدردان بسیج و بسیجیان باشیم، مجاهدت‌های بسیجیان در تمامی زمینه‌ها اثر بخش است، بسیج در عرصه‌های مختلف توانمندی عظیمی دارد که مایه سربلندی اسلام، کشور و انقلاب اسلامی است و باید برنامه‌های هفته بسیج با قوت برگزار شود، همه دستگاه‌های اجرایی در تمامی برنامه‌های بسیج حضور فعالی داشته باشند و برنامه‌های تاثیرگذار اجرا کنند.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه همه امروز مدیون شهدا، ایثارگران و بسیجیان هستیم، بیان کرد: تجلیل از بسیجیان ادارات در دستور کار باشد، همچنین باید تقویت پایگاه‌های بسیج در ادارات در تمامی زمینه‌ها تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ با حضور مردم در ۹ دی خنثی شد، یادآور شد: این روز یکی از یوم‌الله‌های تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، مردم استان در ۸ دی به میدان آمدند و پیشگام بودند و این نشان از بصیرت این مردم است و باید به سمت برنامه‌های تاثیرگذار بصیرتی به‌ویژه برای نسل جوان برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار