داور بازی ایران و ولز مشخص شد

ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده خواهد داشت.

 دیدار دوم تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در شرایطی برگزار خواهد شد که با اعلام فیفا ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت این مسابقه را عهده‌دار شده است.

همچنین در این مسابقه که روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمدبن علی شهر دوحه انجام می‌شود وکالب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس مورا از کاستاریکا کمک‌های اسکوبار هستند.

نکته جالب توجه اینکه این تیم داوری در حالی قضاوت دیدار ایران و ولز به آن‌ها سپرده شده که برخلاف روندی که در جام جهانی شاهد هستیم از سه کشور متفاوت هستند.

داور بازی ایران ولز مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران تیم ولز را شکست دهد و باعث خوشحالی مردم ایران شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
گواتمالا
حیف که فغانی را حقش را ضایع کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
ما امیدواریم تیم ایران با بی غیرتی خدا حافظی کنه و سربلند از دو مسابقه 4 و 8 آذر خارج بشه . هم در نتیجه بازی و هم در وطن دوستی و احترام به سرود ملی کشور عزیزمان , ایران اسلامی , . اگر تیم ملی فوتبال را از فوتبالیستها و افراد حزب الهی واقعی و متدین و باغیرت انتخاب کنند و روشون سرمایه گذاری بشه , مطمئنا موفق تر خواهند بود و حتی قهرمانی جهان دست یافتنی خواهد بود . همانطور که در صنایع موشکی و هسته ای و دفاعی , این ادعا ثابت شده . امیدواریم در آینده تیم و باشگاه شهید ابراهیم هادی , این رؤیا را در ایران اسلامی به تحقق برسونه و شاهد تیم ملی فوتبالی غیرتمند و مقتدر باشیم که جام جهانی را به ایران بیاورند و در این عرصه هم ایران را سربلند و سرافراز نمایند و تیم ملی فوتبال را ازلوث خائنین و بی غیرتها پاک کنند . البته اگر بدخواهان داخلی شیطنت نکنند و سنگ اندازی نکنند . امیدواریم خداوند تمامی معاندان و دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی را نابود و مضمحل نماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
چه فرقی میکنه داور کی باشه اصلا چه فرقی میکنه ببره یا ببازه،ما فوتبالی رو نگاه می‌کنیم وتیم ملی رو از خودمون میدونیم که بازیکنها هم کشور و ملت رو از خودشون بدونن،بازیکنی که سرود کشورش رو به زبان نیاورد اصلا ارزشی برای مردم نداره،قبل بازی دعا میکردم بازی رو ببرن الان اصلا برام مهم نیست و بازی رو هم هیچوقت نمیبینم،حیف از این پولهایی که خرج این نمک نشناس ها شد
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین
۲۰:۰۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
داورایران انگلیس زمانی خواست پنالتی اعلام کنی قبل پنالتی رفت دستگاه وی آر یا ویدیوچک روبررسی کنی وبرگشت اعلام پنالتی کردهیچ کدام ازبازیکنان مزاحمش نشدند چرا تو لیگ خودمان اینطورنیست داوران آرامش ندارندانشاءالله بعدجام جهانی لیگ ما وداوران مامثل جام جهانی قضاوت کنندالبته اکراجازه دهند
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۸:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
معلوم است تیم وقتی 5 گل جلو هست حاضر هست دو گل هم بپذیرد شرایط جلو و عقب بودن هر تیم بسیار مهم است برای داور هم همینطور بیشتر بازیکنان انگلیس نا آرامی و بی ادبی را از مربی خود یاد گرفته بودند کافی بود نیمه نخست به گل نرسند بازیکنان آن کارت قرمز گرفته و مربی هم اخراج می شد در فوتبال رشد کیفی بسیار محدود است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
ماانشااله بازی رو می بریم به یاری خدا شگفتی ساز می شویم
آخرین اخبار